Freddie_W Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg gikk på en skikkelig blemme nå. Satte på deframentering av en ekstern Maxtor hardisk. Så klarte jeg så klart å dra ut kontakten som Pc'n og hardisken var koblet til mens jeg støvsugde. Får nå feilmelding når jeg prøver å åpne disken på min datamaskin "H:\ ikke tilgjengelig, forspørselen ble ikke utført fordi en I/U-feil oppstod". Kommer ikke inn på den. Går ikke engang å høyre klikke på den. Er FAT32. Koblet den opp til PS3'en, der får jeg se alle filer og får spilt av filmer, ser bra ut der. Er det noe håp for å få den opp på pc'n? Noen tips?
Sewero Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Se på en annen pc for vi konkluderer med noe
Chris93 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Du kan også gjenopprette. Men da vil du miste det du har lagt innpå etter gjennopprettings punktet.
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Du kan også gjenopprette. Men da vil du miste det du har lagt innpå etter gjennopprettings punktet. Og dette er du sikker på at systemgjenoppretting gjennoppretter filer på ekstern fat32 disk?? Et ord hvis filer er borte eller korrupte. GetDataBack for fat....
Freddie_W Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 (endret) Takker for forslag, men ikke noe ordnings enda. Den virker ikke på en annen maskin. Systemgjenoppretting går ikke, GetDataBack prøvde jeg, men skjønnte ikke helt hva jeg skulle gjøre, fant noen trial utgaver. En spesiell som anbefales? Siden jeg klarer å bruke den på PS3, så må det jo gå ann å bruke den på pc'n på en eller annen måte. Å kopiere innholdet til en annen HD hadde hvert krem, så jeg kan formatere og legge inn alt på nytt. Det kjipe med hele situasjonen er at det er bruttern sin HD, og det ligger familie bilder og jobb relaterte filer der. Endret 6. november 2008 av Freddie_W
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) På denne siden skal du laste ned denne og teste om du ser filene. Ser du dem og virkelig har bruk for de, så kjøper du programmet GetDataBack for fat. Så kan du etterpå komme med spørsmål om programmet om du sliter litt... Endret 6. november 2008 av Slettet-t8fn5F
Freddie_W Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 På denne siden skal du laste ned denne og teste om du ser filene. Ser du dem og virkelig har bruk for de, så kjøper du programmet GetDataBack for fat.Så kan du etterpå komme med spørsmål om programmet om du sliter litt... Det var den jeg lastet ned igår. Hva skal jeg velge for å teste? Jeg valgte "Systematic file system damage, Format or disk". Velger da "next", da begynner den å søke for FAT32 file system. Får opp ganske kjapt "I/O 'Unknown error (23)' readingsector 13311 on HD129:. Do you want to continue?" Da valgte "Yes to All". Da ser jeg at det dukker opp flere errors. Skal dette kjøre ferdig før jeg kan gjøre noe mer?
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Her er en steg for steg beskrivelse på hvordan du gjør det. Den er på engelsk, men men...
Freddie_W Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Tusen takk for hjelpen, skal prøve når jeg kommer hjem fra jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå