Joachim_F Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Med Boku kan eiere av Xbox 360 og PC enkelt og kjapt lage sine egne spill. Les mer
Diffidentia Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 *sukk* "Little Big Planet" anyone? Sukk. Nei. LBP lar deg lage brett. Dette prosjektet legger opp til langt mer enn bare det.
Vaenas Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Ligner litt det kan du ikke si noe i mot. Men det er fortsatt en stor forskjell. Og jeg tror dette vil være positivt for alle slappe småbarn.
FLarsen Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Morsomt alternativ til XNA, kanskje? Er vel heller mer som en helt vanlig spillmotor med en ganske enkel editor.
plusminus Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Morsomt alternativ til XNA, kanskje? Er vel heller mer som en helt vanlig spillmotor med en ganske enkel editor. Uhm, ja? Og dermed at alternativ for de som ønsker å lage små spill, men som ikke er så glade i programmering.
thomassit0 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 *sukk* "Little Big Planet" anyone? Dette ble faktisk offentliggjort før LBP hvis du trodde at dette var MS' sin LBP klone. Wired Techfest Demo: Boku (Dated 6th March 2007) http://blog.wired.com/monkeybites/2007/03/...est_demo_b.html Wikipedia: LittleBigPlanet http://en.wikipedia.org/wiki/Littlebigplanet "Announced on 7th March 2007" Riktignok bare en dag før men...
akristina92 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 *sukk* "Little Big Planet" anyone? Sukk. Nei. LBP lar deg lage brett. Dette prosjektet legger opp til langt mer enn bare det. Brett... og nye versjoner av gamle spill. Men jeg er enig, to helt forskjellige ting.
Enceladus Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg vet at jeg er håpløs i alle former for programmering, vil jeg da kunne bruke dette programmet? Er det mytet på oss som ikke skjønner programmering? Da hadde jeg jublet høyt!
FLarsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg vet at jeg er håpløs i alle former for programmering, vil jeg da kunne bruke dette programmet? Er det mytet på oss som ikke skjønner programmering? Da hadde jeg jublet høyt! Det var det jeg prøvde å få frem i mitt tidligere innlegg i denne tråden. Slik jeg forstår det er det ingen koding i Boku. Det blir som en enkel editor til en spillmotor. Morsomt alternativ til XNA, kanskje? Er vel heller mer som en helt vanlig spillmotor med en ganske enkel editor. Uhm, ja? Og dermed at alternativ for de som ønsker å lage små spill, men som ikke er så glade i programmering. Poenget mitt var at for en person som vurderer XNA så blir nok Boku for simpelt og for en person som vurderer Boku så blir nok XNA for avansert. De er ment til to forskjellige typer (feil ord?) folk. XNA Game Studio er et programmeringsverktøy, Boku er en editor til en ferdiglaget spillmotor. For å sette det litt i perspektiv: XNA Game Studio er sannsynligvis verktøyet Boku har blitt laget i. Endret 5. november 2008 av FLarsen
Anbefalte innlegg