superkaisa Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Heei:) Jeg lurte på om det var noen av dere som visste om en bok som jeg kan lære programmering gjennom. Men jeg har lyst til og lære et språk som jeg kan programmere spill og lage egene programer. prisen har ingen betydning. Den kan være på engelsk men helst norsk. Hvilke bok anbefaler du og hvilke språk?? Hvilke program må jeg ha?? TUSEN TAKK!
ze5400 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ikke les programmeringsbøker på norsk. Det skaper masse unødvendig frustrasjon. Språk: C# er enkelt og fleksibelt. Bok: Denne
superkaisa Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Ikke les programmeringsbøker på norsk. Det skaper masse unødvendig frustrasjon. Språk: C# er enkelt og fleksibelt. Bok: Denne Tusen takk!
graastein Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 (endret) Jeg vil anbefale Murach's C# 2008 på det sterkeste. Utrolig rett på sak, og viser deg faktisk hvordan du kan utnytte Visual Studio. Perfekt for nybegynnere og andre som vil lære seg det beste .net språket Endret 18. november 2008 av graastein
miXer Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Ikke les programmeringsbøker på norsk. Det skaper masse unødvendig frustrasjon. Språk: C# er enkelt og fleksibelt. Bok: Denne Jeg fikk akkurat den boka der på døra igår fra amazon. Har lest halvannet kapittel, og syntes denne boka var lett å forstå og det var mye prøv-nå-leksjoner i boka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå