Gå til innhold

Parabol på flere TV'er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eyz

Jeg skal nå om ikke så lenge kjøpe meg en TV som jeg skal bruke til PC'en. Men jeg startet å tenke på om kanskje jeg skulle koble meg på parabolen vi bruker oppe på stuen, så jeg kan få sett litt på TV jeg å :p.

Så derfor lurte jeg på om det er muligheter for å koble meg på den tuneren oppe på stuen å ned til TV'en min? Eller må jeg ha min egen Tuner samt kort for å se diverse kanaler?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eyz

Jeg skal nå om ikke så lenge kjøpe meg en TV som jeg skal bruke til PC'en. Men jeg startet å tenke på om kanskje jeg skulle koble meg på parabolen vi bruker oppe på stuen, så jeg kan få sett litt på TV jeg å :p.

Så derfor lurte jeg på om det er muligheter for å koble meg på den tuneren oppe på stuen å ned til TV'en min? Eller må jeg ha min egen Tuner samt kort for å se diverse kanaler?

Takker for svar :)

Du må ha egen tuner og kort, samt et hode med to utganger. Tror både Canal Digital og Viasat har en rabattordning for flere kort (Hos CD heter konseptet "digital-TV i alle rom).

Ellers kan du koble deg til tuneren oppe i stua på flere måter (kabel/trådløst), men da får du bare inn den kanalen som blir sett på der oppe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...