Papirkurven Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Eyz Jeg skal nå om ikke så lenge kjøpe meg en TV som jeg skal bruke til PC'en. Men jeg startet å tenke på om kanskje jeg skulle koble meg på parabolen vi bruker oppe på stuen, så jeg kan få sett litt på TV jeg å . Så derfor lurte jeg på om det er muligheter for å koble meg på den tuneren oppe på stuen å ned til TV'en min? Eller må jeg ha min egen Tuner samt kort for å se diverse kanaler? Takker for svar
Inge Rognmo Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Eyz Jeg skal nå om ikke så lenge kjøpe meg en TV som jeg skal bruke til PC'en. Men jeg startet å tenke på om kanskje jeg skulle koble meg på parabolen vi bruker oppe på stuen, så jeg kan få sett litt på TV jeg å . Så derfor lurte jeg på om det er muligheter for å koble meg på den tuneren oppe på stuen å ned til TV'en min? Eller må jeg ha min egen Tuner samt kort for å se diverse kanaler? Takker for svar Du må ha egen tuner og kort, samt et hode med to utganger. Tror både Canal Digital og Viasat har en rabattordning for flere kort (Hos CD heter konseptet "digital-TV i alle rom). Ellers kan du koble deg til tuneren oppe i stua på flere måter (kabel/trådløst), men da får du bare inn den kanalen som blir sett på der oppe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå