greenbluebeam Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Har alltid hatt problemer med at patchnedlastingene går så tregt, altså ca. 100 kb/sek i det siste. Jeg burde få 250-300 kb/sek ned, men ikke mer enn rundt 40 kb/sek opp, men uans? Ingen firewall som sperrer, mulig routeren da?! En kompis har samme problemet, og han har bra linje (4mbit ned, 2 opp)
Ståle Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det er vel bare cappet fra Blizzard sine servere. Går mest sannsynlig raskere å laste de ned fra andre sider, feks torrentsider der alle hjelper alle med å få maks hastighet.
greenbluebeam Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 hmmm, ok, synes det er rart at ikke Blizzard gjør noe med dette
Ståle Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 De har millioner med spillere, som nesten alle skal ha den samme patchen samtidig. Og båndbredde er dyrt når man kommer opp i de heftige linjene Blizzard har. Vi har bare ikke teknologien til det enda, dessverre.
Matsemann Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Blizzard sin downloader mener jeg å huske skal bruke torrent-teknologi, men den virker som oftest ikke helt bra. http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Haventh Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 (endret) Last ned patches fra en annen ressurs. Jeg bruker gamershell/fileplanet. Endret 8. november 2008 av Haventh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå