Gå til innhold

Rock Band eller Rock Band 2


firefireto

Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for å kjøpe Rock Band istede for GH World Tour.

I den annledingen har jeg noen spørsmål som jeg håper at noen kan svare på.

 

Ser at Rock Band 2 kommer hit til norge 14. november og lurer på i den annledningen om det er noen forskjell på innstrumentene fra Rock Band 1?

 

Eller om det bare er en 2'er med nye sanger?

 

Og hvor får man kjøpt Rock Band 1 og/eller 2?

 

Og er dere som har det fornøyd?

 

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kjøper rock band 1 så kan du kopiere alle låtene fra det inn på konsollen, og deretter bruke alle disse i rock band 2. Instrumentene og nedlastede sanger vil også være kompatible. Så om du er interessert i å ha noen av de låtene fra rock band 1, så kan det være verdt å kjøpe begge (merk dog at Enter Sandman + noen flere ikke lar seg kopiere).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Noen som vet hvor man får tak i instrument da ?

 

Eneste måten å få tak i instrumentene til Rock Band 2 akkurat nå er å bestille de fra utlandet.. (ebay.com feks)

siden spill utstyr ikke er sone indelt skal det gå fint å handle derifra. Men du kan også bare bruke Rock Band 1 instrumentene på Rock Band 2, eller GH instrumentene (vist du har xbox 360, vi har PS3 på ungdomssenteret og vi kan ikke bruke GH3 / GH:WT gitaren på Rock Band, men PS3'n vår er ikke oppkoblet til PSN så vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre, pga patchene som er utgitt etc etc)

 

Om du kjøper rock band 1 så kan du kopiere alle låtene fra det inn på konsollen, og deretter bruke alle disse i rock band 2. Instrumentene og nedlastede sanger vil også være kompatible. Så om du er interessert i å ha noen av de låtene fra rock band 1, så kan det være verdt å kjøpe begge (merk dog at Enter Sandman + noen flere ikke lar seg kopiere).

 

Enter Sandman, Run to the Hills og Paranoid vil ikke bli overført, pga noe med lisensen til sangene eller noe i den duren..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...