E7ite Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Haha, ja da er det jeg som ikke har fulgt med i timen :!: Men PVP til RPpve er vel fortsatt ikke mulig? er vel strengt tatt ikkje noko som heiter RPpve, dei går bare under RP, men RPpvp derimot. Etter nyaste forandringane på reglane ved transfer så kan du transfere kor du vil trur eg. Så lenge det ikkje strider mot at du har ein av motsatt faction på serveren du vil transfere til.
Cpt Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Det er ikke lengere noen begrensninger på hvordan type servere man kan transfere til eller fra.
Dj_Arnleif Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Så visst jeg vil spille en Death Knight på en annen server må jeg levle en character til 55 på den serveren?
Cpt Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Som nevnt tidligere i tråden, ja. Med mindre du har en lvl 55+ char og transferer til ønsket server.
veluci Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 hvilken lvl må charen du bytter vere i for att du kan få en DK?
Matsemann Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Bytter? Bytter server? Du bytter ingen char, men for å lage en DK må du ha en level 55 på den serveren fra før av.
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Så det betyr at man gjør ikke om en charr til en death knight?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Du trenge rikke det, nei. Må man gjøre quest for å lage en, forresten?
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Å jeg som selvfølgelig har drevet å lvla bare for å kunne få testa en Death knight. Doh , her gjelder det å følge med i timene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå