XE800 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg har Vista64 Ultimate og sliter med at King's Bounty (kjøpt hos GamersGate) kræsjer etter ei stunds spilling (feilmelding: "kb.exe has stopped working"). Når jeg ser på feilrapporten står det at problem-modulen er "StackHash_e52f", som folk spekulerer i har med SecuRom å gjøre. Haha... begynner å bli en parodi etterhvert hvis dette stemmer. En drøss av etterlengtede spill, som studioene har lagt ned millioner av dollars på å lage, kommer nå med SecuRom og felles for alle er at de (for ganske mange) er fullstendig ødelagte av... kopibeskyttelsen! Dette er jo helt sykt... har ikke folka testa at det helvetes beskyttelses-spetakkelet faktisk funker på de OS'ene folk bruker? Må innrømme at jeg har vært en av de som har tenkt mitt om all SecuRom-klagingen og at det neppe var "rene" PCer som ble utsatt for sånt. Men her sitter jeg altså, med en PC så moralsk opphøyet at Jesus blekner i forhold, så skinnende hvit av godhet at den får den ferskeste Filadelfia-ost til å se beige ut, og sliter med å få spille mitt dyrekjøpte favoritt-spill! Det finnes ingen rettferdighet! Noen skal blø for dette! ARRRRRGGHHHHHH! Anyways. Noen som vet åssen jeg kan bli kvitt problemet... :-|
Goliath Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Mange har opplevd problemer med KB og Vista x64. Det mange har gjort for å løse det, er å opprette en ny brukerkonto og starter spillet i denne kontoen. Ikke spør meg hvordan det løser problemer men for mange så blir det løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå