Gå til innhold

Red Alert 3, har svart skjerm på spillet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger jeg starter Red Alert 3 så er skjermen svart, men jeg ser musa og stjernet oppi høyre hjørnet + jeg hører musikken fra spillet... Noen som vet hva problemet er kanskje? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La merke til det samme i dag, etter at jeg patchet til 1.01. Man kommer til hovedmenyen om du venter lenge nok, men det virker som om det er et problem med loadingen av hovedmenyen. Fikk det samme når jeg gjorde meg ferdig med et oppdrag og skulle tilbake til hovedmenyen. Tok litt tid, men loadingen kom etter hvert.

Skrevet

Bildet kommer etter hvert, men det kan ta en stund. Dette er fordi spillet sjekker etter oppdateringer online. Hvis du kun har tenkt å spille single player kan du stenge spillet ute fra nettet gjennom firewallen din. Eller rett og slett nappe ut TP-kabelen.

Skrevet
Bildet kommer etter hvert, men det kan ta en stund. Dette er fordi spillet sjekker etter oppdateringer online. Hvis du kun har tenkt å spille single player kan du stenge spillet ute fra nettet gjennom firewallen din. Eller rett og slett nappe ut TP-kabelen.

Mkay, takk takk :) Godt å høre at jeg ikke er den eneste med det problemet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...