lanogakk Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hei Jeg Vil gjerne ha directx 10 i age of conan men det får jeg ikke valgt. Jeg har oppdtatert spillet og directX men det hjalp ikke. Skjermkort driveren er også oppdtatert til nyeste. Jeg har ett nvidia geforce gtx 280 Av modellen MSI. Jeg får spilt directX i Crysis så det skal egentlig ikke være noe problem. Noen som vet hvorfor dte ikke går i AOC?
Bjonski Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Tror ikke DX10 versjonen av Age of Conan er kommet enda.
lanogakk Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Det står enganced for: directX 10 og multi-core så jo det må jo være kommet da?
Mevon Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Nei, det har nok ikke kommet enda. Skal komme i patcher etter hvert.
lanogakk Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 ok:) Jeg syntes det er veldig teit av funcom og skrive at det støtter directX10 når det ikke gjør det ennda en gang. Men men. Er det noen som vet når det kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå