Steamed Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hei. Jeg har snoket litt rund på jakt etter en laptop. Jeg klarer ikke helt og bestemme meg. Valget er mellom 3 bærbare, og jeg lurte på hvem som var best. Jeg kommer til og bruke den til spilling av cs 1.6 og source. Skal også surfe litt rundt på nettet. Den må takle cs bra ! Acer Aspire 5715Z Dual Core T2390 AMILLI3710E02 Acer Aspire 5920G Endret 30. oktober 2008 av smartymart
Joachimv Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Den vaskemaskina kan du vertfall stryke fra lista (Fujitsu-en). Den har Intel-graphics å det er bare crap. 5920 ser helt kurant ut. Finner ikke den første du linker til. edit:...og det ser ut som du kan stryke den første også. Den har nemig også Intel-graphics. Samt mindre disk og dårligere CPU. Endret 30. oktober 2008 av viiite
Steamed Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Syntes Acer Aspire 5920G hadde best design. Jeg har alltid lik den av cirka all de 30 favorittene jeg har lagt til. Jeg har sefølgelig slettet mange og satt igjen med de 3. Tipper jeg kjøper Acer Aspire 5920G med mindre noen andre har hatt store problemer med den, at det har vært mye på repersjon osv. Da gjelds det bare og vente til jeg har nok penger Blir sikkert etter jul en gang ... Skal skrive resultatet her hvordan pc`en funket til og spille med osv. Takk for respons
Kongolaf Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Tja, kjenner 3 stk som har hatt problemer med 5920 og det er i den lille bygda jeg bor i.. Så tipper det er det også utenfor bygde grensene..
Joachimv Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 å planlegge å kjøpe en pc om to måneder er jo bare å kaste bort penger vil jeg si kjøp den du har råd til du finner er best der og da.
LarsXpert Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 enig med viite her. Acer er imidlertid et merke der du får mye for penga
Steamed Skrevet 23. november 2008 Forfatter Skrevet 23. november 2008 å planlegge å kjøpe en pc om to måneder er jo bare å kaste bort penger vil jeg si kjøp den du har råd til du finner er best der og da. Hehe , en bærbar pc for 2k hadde ikke blitt så mye brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå