-Just-Me- Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 En 5.56mm derimot, splintrer når den treffer et menneske, og river en opp innvendig. au
hugRmunR Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Nope Fysikkens lover: en kraft kan bare være så sterk som den opprinnelige kraften. Altså, hvis ett skudd treffer en person, og sender han 10 meter bakover, må den også sende skytteren 10 meter bakover. Og hvor skrev heg at han hadde flydd bakover? Dreise i bakken = dette i bakken. Og ja, jeg vet bittelitt om fysikk. (Utrolig nok) Endret 18. desember 2008 av Northern
-sparks- Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Ingen grunn til å bli sint, bare skriv tydeligere hva du mener neste gang
Agoniter1 Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 er det bare jeg som synest at det av å til kan gå an å stoppe opp å tømme et magasin med kuler i fienden??
kjermy Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Da gjør du det feil, sikter mellom bena eller noe på dem... Jeg hadde på hardcore og holdt med 3-4 kuler i brøstet, maks 5 i de verste tilfeller, og 1 i hodet...
Imsdalo Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 det er en grunn til at det heter pray & spray Vil bare rette på denne Crazy_Man det heter spray & pray =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå