tcfoldnes Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Er det mulig å ha en hurtigknapp eller noe sånt, for å skjule mozilla firefox ned til ett icon på verktøyslinjen eller noe.. For de som har msn plus skjønner hva jeg mener; Der trykker du CTRL+ Space og msn blir minimert til ett icon Dobbelklikker du på iconer, åpnes msn som det var igjen. Noen som vet om dette er mulig med Mozilla Firefox? Altså ett program eller funksjon som "gjemmer" webleseren, uten å gå ut av den, som lett kan åpnes igjen.
Haraldson Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 http://blog.bubble.ro/minimizetotray-exten...-for-firefox-3/
tcfoldnes Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Etter litt tid fikk jeg det til:D Konge^^ Kan no gjømme msn og mozilla fra lærerne xD btw, noen som vet om samme funksjon til IE 7? Endret 29. oktober 2008 av tcfoldnes
PHP_Yoghurt Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Etter litt tid fikk jeg det til:D Konge^^ Kan no gjømme msn og mozilla fra lærerne xD btw, noen som vet om samme funksjon til IE 7? Aldri bruk IE. (min mening) Endret 29. oktober 2008 av PHP_Yoghurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå