Gå til innhold

Hvordan få oppmerksomhet om nytt forum?


SheikFyFazan

Anbefalte innlegg

Jeg har startet et nytt historisk forum med hovedfokus på stridsvogner og våpen i andre verdenskrig, dette forumet er en norsk versjon av et engelskspråklig forum som allerede har eksistert i over seks år. Noen, meg selv inkludert, vil kanskje lure på om det er rom for et såpass smalt forum i et lite land som Norge, men med tanke på det gode miljøet på det engelskspråklige forumet og hvor lærerikt dette har vært synes jeg det fortjener en sjanse.

 

Forumet har som sin engelsspråklige original en lett tilnærming til stoffet og passer for alle som er interessert i andre verdenskrig uansett hvor mye kunnskaper man har. Problemet nå er ikke om det er et marked eller ikke, men at svært få mennesker vet om forumet. Har noen her noen gode idéer?

 

Stridsvogner i andre verdenskrig

 

Tanks in World War 2 Forum (den engelskspråklige originalen)

Endret av SheikFyFazan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alfa og omega i internett idag er å komme høyest opp på søkemotorene.

 

Du trenger mer stoff i forumet slik at søkerobotene har noe fornuftig å indeksere.

Legg inn store gode artikler om ting du synes er interessant så vil folk finne de ved hjelp av søk.

 

Du bør også legge inn passende "keywords" i meta-tagger i html-koden din.

 

I tillegg kan du jo prøve å finne lignende websider/fora og legge igjen informasjon om websiden din på forskjellige måter. Prøv å få inn "affiliates" på websiden din.

Lenke til kommentar

Takk for svar og gode råd! :)

 

Jeg har problemer med søkemotorene, ja. Det du skriver om å legge inn passende "keywords" i meta-tagger i html-koden høres interessant ut, og jeg tror jeg vet hva du mener, kunne du gi meg et eksempel på hvordan dette gjøres? Jeg befinner meg fremdeles i tidlig jernalder når det gjelder data og trenger å få ting forklart litt med teskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...