Gå til innhold

Battlefield Heroes Beta-Invites


Anbefalte innlegg

Hei alle spillinteresserte. Er du en av de som har en battlefield heroes beta key som du ikke bruker eller har fått tilgang på flere enn en Beta key?

Da er jeg veldig sikker på at mange vil benytte den nøkkelen inkludert meg. Hvis du som leser denne tråden er også interessert i beta key så oppfordrer jeg dere alle til å fortelle dette her i tråden.

 

Håper også at de som har tilgang kan fortelle oss om deres opplevelse av spillet. Håper alle får en beta key :)

 

SF

 

Om du har fått en Beta-key så sørg for å oppdater posten din med "Fått Betakey" eller lignende for å forhindre at de som ikke trenger får.

 

Fått key

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg vil mere enn gjerne ha en key ;)

Har en del battlefieldspill fra før av:

 

- Battlefield 2 + alle expansions

- Battlefield 1942 + alle expansions

- Battlefield Bad Company Gold Edition

- Battlefield sci-fi spillet, husker ikke årstall (sugde uansett)

 

Kan bytte mot en ps3 resistance 2 betakey ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666
Hei alle spillinteresserte. Er du en av de som har en battlefield heroes beta key som du ikke bruker eller har fått tilgang på flere enn en Beta key?

Da er jeg veldig sikker på at mange vil benytte den nøkkelen inkludert meg. Hvis du som leser denne tråden er også interessert i beta key så oppfordrer jeg dere alle til å fortelle dette her i tråden.

 

Håper også at de som har tilgang kan fortelle oss om deres opplevelse av spillet. Håper alle får en beta key :)

 

SF

 

Om du har fått en Beta-key så sørg for å oppdater posten din med "Fått Betakey" eller lignende for å forhindre at de som ikke trenger får.

 

 

Jeg har utrolig lyst på! Jeg spiller ganske mye BF bad company. Og jeg er villig til å dele mine beta keys med deg vist du deler med meg ;)

 

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...