Gå til innhold

Får Xbox Live limitations selv om kortet varer ut neste måned


Core-1

Anbefalte innlegg

Har fått invite til be a pro lag, men når jeg går inn på mail står det noe om "xbox Live limitations"

 

Spiller til Daglig valig be a pro online, samt et par andre spill...så er ikke no galt med det, men hva som er galt vet jeg ikke :S

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått invite til be a pro lag, men når jeg går inn på mail står det noe om "xbox Live limitations"

 

Spiller til Daglig valig be a pro online, samt et par andre spill...så er ikke no galt med det, men hva som er galt vet jeg ikke :S

 

Ehh... Skjønner egentlig ikke helt hva du spør om.. Omformulere tråden din kanskje?

Lenke til kommentar
Hvilken membership har du? Altså i varighet.

 

Birger :)

 

 

Har 3 måneder, går ut den 16 denne måned trur jeg

 

Jonas :)

 

EDIT 1:

Jeg ffår jo spilt online, både på fifa, saints row 2 og mange andre spill....skjønner rett og slett ingenting :S

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar

Har du sett på privacy innstillingene?

 

så noen som foreslo det her

 

I kept having trouble joining or creating an online dynasty. I kept receiving the error message in the topic field when attempting to join or create an online dynasty. I found the solution for the error message.

 

This error message refers to your privacy settings within your Xbox LIVE account. You have to be signed-in to Xbox LIVE to change your privacy settings. Make sure you have your privacy set to allow content from everyone. You also need a GOLD membership to access all online features.

Lenke til kommentar
Har du sett på privacy innstillingene?

 

så noen som foreslo det her

 

I kept having trouble joining or creating an online dynasty. I kept receiving the error message in the topic field when attempting to join or create an online dynasty. I found the solution for the error message.

 

This error message refers to your privacy settings within your Xbox LIVE account. You have to be signed-in to Xbox LIVE to change your privacy settings. Make sure you have your privacy set to allow content from everyone. You also need a GOLD membership to access all online features.

 

Det du nevnte i "quote" er så langt jeg har kommet, gikk in på family settings(trur jeg det heter) og der er valget om og slå på privacy settings, det som er rart er at skriften er mørkegrå, noe som i mine øyne vil si at Privacy settings er av.....

Lenke til kommentar
Nå vet jeg jo ikke om det er løsningen på ditt problem, men tenkte at det er verd et forsøk.

 

Fra dashbordet trykker du på din gamertag så velger du edit profile og så privacy settings.

 

 

er der inne nå, men alt står på everyone :(

 

EDIT:

 

Det gikk plutselig, fikk beskjed om at jeg hadde mail inne på fifa09....

 

Tusen takk for hjelp alle sammen :):D:)

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...