Gå til innhold

Problem med picture in picture


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et lite problem med PIP (Picture in picture). Når jeg trykker på PIP på fjernkontrollen min så kommer det opp et lite bilde nede i venstre hjørne med TV på. Men når jeg velger den største størelsen (Altså 50% TV og 50% PC)så blir alt klemt sammen så det er umulig å se hva det står! Er det noen måtte jeg kan fikse på dette se det går and å se hva det står osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bruke PIP-funksjonen slik en er ment å brukes, til å få en ide om hva som vises på en annen kilde enn den du ser på i primærbildet. Med et stort bilde (f.eks. PC) med et lite i hjørnet (f.eks. TV), bør du ha muligheten til å bruke det lille til å følge med i om det er noe interessant på TV, og så bytte til det som hovedbilde eller eneste bilde når det er noe interessant der. Men å tro at du skal klare å få skarpe og fine bilder når du klemmer sammen to bilder på samme skjerm, og bruke den ene halvdelen som PC-skjerm og den andre som TV permanent, nei det er den sannsynligvis ikke beregnet til. Har du behov for dette, så skaff en ekstra PC-skjerm ved siden av TV-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...