Kaksa Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 heile posten er om at torsteinen skal kjøpe seg moped da, og det heile endte med SMX, og då skulle han trimme den, ikkje en scooter..
SoW Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 heile posten er om at torsteinen skal kjøpe seg moped da, og det heile endte med SMX, og då skulle han trimme den, ikkje en scooter.. OK... Sorry da
Duron rocks Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Du skal ikke kjøpe moped. Moped bråker og er forbeholdt harry bygdefanter! Scooter er greiere, nyere modeller bråker mindre og er greie å ha med å gjøre. (okei, dette er et litt bittert svar fra en som bor sentralt, med en ganske traffikert gate utenfor vinduet. Der råner Bærumsungdom natt og dag med trimmede mopeder som lager sinnsvakt irriterende lyder. Aldri stopp. De synes det er kult å jokke gassen på tomgang..) Scootere er for bysopere som ikke tør å kjøre trimma! Get a life mann. Og om du klager over darriser som kjører midt på natta - hva med alle de som kjører bil konstant hele tida. Jeg forstår at du blir pissed av bråket men det er jo trossalt det beste vi har da ..... Men kult er det. Uansett.
Duron rocks Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Denne er mye tøffere: MYE tøffere. Prisen er omtrent 100000...... Håper den prisen har et par nuller for mye - for trøsykkel - det er freakshow det.
Duron rocks Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 kva er det med dissa "by-pinglene" som trur det er vansklig å gire?snakka med ein kis i dag som eg prøvde så godt eg kunne å overtale til å kjøpe moped i stedet for scooter. Så enig der ja... Byfolk er jo så totalt borte på alt sånn. Man kjøper ikke Scooter av prinsipp. TSX rocks my world (Malossi 47:)))!!!!)
Duron rocks Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Ehh...Si d heller slik: jeg skal kjøpe en moped til 17000 - 23000, som går 45km/t. Jeg kan velge mellom dritt å dritt.. IDIOT! Kjøp deg en Suzuki Ts50X, med Charmo trimsylinder! Går ca. 85-105, UNDER 10 000kr! Eller kjøp deg en Suzuki AC, og en tang! Går i ca. 100, ca. 5000? Bruk hue når du skal handle moped! Thats my boy!!! Bare bytt ut Charmo med Malossi så er vi enige
SelbuRmx Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 ville heller valg rmx da denne faktisk går fortere. Smx og rmx er klin like sykkler da, smx er regga som rmx! Den er kun "ombygd" til sm! Gå for smx du! Vanvittig solide sykkler som går lett 75-80 kmt med kunn effekt svane/anlegg!
paulm11 Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 rs50 er alt for dyr... er dessuten ikke innteresert i høyere hastigheter enn 70.... men hvor fort går smx når man tar ut plomba? er den god å kjøre? noen som har den? er innteresrt i å høre litt spesifikt om den Hei, jeg vil på det sterkeste anbefale yamaha tzr 50 til deg!!! Kjøpte meg en i fjor. Han som hadde den før meg. brukte effektanlegg. men satte på org. da jeg kjøpte den, og den går i 70 km/h med orginal potte.
Zeph Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Heisann og velkommen til forumet paulm11. Eg ser du har svart i tre forskjellige trådar som alle er litt forelda. For at det ikkje skal bli rot stenger eg trådane så kan du heller opprette ein ny eller finne ein av nyare dato om du vil diskutere dette emnet.
Anbefalte innlegg