Torsteinen Skrevet 6. april 2003 Forfatter Skrevet 6. april 2003 kva er det med dissa "by-pinglene" som trur det er vansklig å gire?snakka med ein kis i dag som eg prøvde så godt eg kunne å overtale til å kjøpe moped i stedet for scooter. haha, helt enig!! Alle jeg snakker med sier at de aldri kommer til å få taket på giringa! Det tar jo faen meg bare en time å lære
CSSSK Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Ehh... Skjønner ikke helt at folk kan kjøre scooter istedet for moped pga giringa asså... Som sagt før, det tar ca en time å lære, naboen min på 11 år klarte det på mindre jo, og han hadde aldri kjørt noe som helst! Dessuten er det veldig greit å lære seg feelingen til du skal kjøre bil, det går jo ut på akkurat det samme. Mopedgirkasser skal MYE til å vrake, du kan feilgire MANGE ganger. Når du begynner å kjøre bil kommer du en eller annen gang til å måtte kjøre manuell giring uansett, og da skal det ikke så mye til før du sitter med en feit verkstedregning i fanget. Greit kunne gire da...
SoW Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Ehh... Si d heller slik: jeg skal kjøpe en moped til 17000 - 23000, som går 45km/t. Jeg kan velge mellom dritt å dritt.. IDIOT! Kjøp deg en Suzuki Ts50X, med Charmo trimsylinder! Går ca. 85-105, UNDER 10 000kr! Eller kjøp deg en Suzuki AC, og en tang! Går i ca. 100, ca. 5000? Bruk hue når du skal handle moped!
Torsteinen Skrevet 13. april 2003 Forfatter Skrevet 13. april 2003 bruker hue... Derfor jeg ikke skal ha noen crasja über herpa dritt tsx.... Skal ha nytt fordi det er alltid noe fuck med brukt... Og jeg kan fan ikke mekke..... Og btw.... Har enda ikke sett noe særiøst innlegg fra deg i dette forumet enda
dimiles Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 bruker hue... Derfor jeg ikke skal ha noen crasja über herpa dritt tsx.... Skal ha nytt fordi det er alltid noe søren ta med brukt... Og jeg kan fan ikke mekke..... Og btw.... Har enda ikke sett noe særiøst innlegg fra deg i dette forumet enda ikke jeg heller. liker ikke SoW. btw, torstein skal ha SmX.. det er uber kult 8)
CSSSK Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Vel, SoW har faktisk et poeng... No offence, men tohjulinger som går i 50 blir ikke så veldig uber kult
Kaksa Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Hadde oppkjøring med en gammal MT5 no på lørdag, det er faktisk ikkje vits i å ha fem gir når den går i 50, tre skulle holdt, men nei.. Scooter er fortsatt nokke dritt.. Bare litt for masse makk med så mange gir, skulle vør ferre, men fortsatt gir..
CaNaBiS Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Hvorfor kjøpe Trim sylynder å forgasser?? Om noen mnd så triller du sykkelen.. Kjøp LETT!!!!!!
SoW Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 bruker hue... Derfor jeg ikke skal ha noen crasja über herpa dritt tsx.... Skal ha nytt fordi det er alltid noe søren ta med brukt... Og jeg kan fan ikke mekke..... Og btw.... Har enda ikke sett noe særiøst innlegg fra deg i dette forumet enda SYND
dimiles Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Vel, SoW har faktisk et poeng... No offence, men tohjulinger som går i 50 blir ikke så veldig uber kult eh... 50? da tror jeg du har misforstått noe
Torsteinen Skrevet 13. april 2003 Forfatter Skrevet 13. april 2003 må jo dreve den om og hive på ett effektanlegg når den er innkjørt da!
CSSSK Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 eh... 50? da tror jeg du har misforstått noe Hva har jeg misforstått da? Han sa han ikke skulle trimme...? Effektanlegg og dreving er da også trimming, om man får punge ut om man blir tatt eller skulle kræsje med noe på lik linje som om man skulle skifte sylinder...
dimiles Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 eh... 50? da tror jeg du har misforstått noe Hva har jeg misforstått da? Han sa han ikke skulle trimme...? Effektanlegg og dreving er da også trimming, om man får punge ut om man blir tatt eller skulle kræsje med noe på lik linje som om man skulle skifte sylinder... med effekt-anlegg går det nok fortere enn 50km/t... torstein kommer nok til å fikse no så han får den opp i 80-- minst 8)
SoW Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 må jo dreve den om og hive på ett effektanlegg når den er innkjørt da! Du skal dreve omm en Scooter ja? Hehe.. D skal bli litt av et syn du!
CaNaBiS Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 må jo dreve den om og hive på ett effektanlegg når den er innkjørt da! Du skal dreve omm en Scooter ja? Hehe.. D skal bli litt av et syn du! Joa, han mente sikkert Trim reim da.. :wink: SoW = :x
SoW Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 må jo dreve den om og hive på ett effektanlegg når den er innkjørt da! Du skal dreve omm en Scooter ja? Hehe.. D skal bli litt av et syn du! Joa, han mente sikkert Trim reim da.. :wink: SoW = :x hehe... variatorvækkti!
sedsberg Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Man får faktisk noe som heter omdrevingssett til scootere. Selvfølgelig er det litt annerledes enn på girmopeder. Og effektanlegg er ikke eneste måten å få en scooter til å gå fortere på. bare ved å fjerne én liten sperre fikk jeg en Yamaha Why til å øke fra 60 til 70km/t. Personlig så hater jeg scootere. Her er et omdrevingssett til en scooter: http://crash.alphadesign.no/Database/detai...odukter.oid=241
Torsteinen Skrevet 15. april 2003 Forfatter Skrevet 15. april 2003 må jo dreve den om og hive på ett effektanlegg når den er innkjørt da! Du skal dreve omm en Scooter ja? Hehe.. D skal bli litt av et syn du! suzuki smx er ikke en scooter din sopp
SoW Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 må jo dreve den om og hive på ett effektanlegg når den er innkjørt da! Du skal dreve omm en Scooter ja? Hehe.. D skal bli litt av et syn du! suzuki smx er ikke en scooter din sopp Ehh... Var d ikke 2mopdeer d var snakk om? Eller, har du glemt d? Aldri sagt at suzuki smx er scooter...
Anbefalte innlegg