Mrpain Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har rundet FC2 nå, og vil lage MP profil, dette får jeg ikke til fordi jeg trenger "Online Key" for å lahe, hva er dette, og hvor får jeg tak i det. Viss dette emnet ligger feil så flytt På forhånd takk
Kontorstol Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Dersom du har kjøpt spillet ligger keyen i coveret, dersom du har lastet det ned må du kjøpe spillet
holimar1 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 samme problemet her, i coveret ligge kun install key, den går ikke!
Kontorstol Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Det er install keyen. Husk at det er forsjell på store og små bokstaver. Og når dere skal skrive tall kan dere prøve å bruke numpaden dersom det ikke går med de over tastaturet (Tallene til høyre på tastaturet.), men pass på at num lock er på (eller av, husker ikke hva som aktiverer tallene )
TAS Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Husk å slå av Caps lock,den gjorde så jeg ikke fikk skrevet tall.
Dicorn Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har samme prøblemet, eller nesten... Det står ikke at online key er feil og jeg skreiv inn Install keycode som følger med når ejg kjøper spillet, men det står at brukernavnet elelr passordet er feil. Og det kan jeg ikke skjønne for jeg har trykt på linken UBI.com som er til høyre på skjermen der... uansett, så lagde jeg meg en profil og prøvde igjen, men det funka fortsatt ikke.... men så kom jeg på at jeg måtte jo gå inn og se e-posten jeg får og godta eller noe sånn at de vet at det er riktig e-post, samma faen.. Og da jeg skulle prøve igjen funka det fortsatt ikke, dette problemet er veldig irriterende for jeg har lyst til og spille online. Og ja, jeg har sjekke ALT VELDIG NØYE ! Har også ett problem til og det er at map editor ikke funker :/ Dette kommer opp: Far Cry 2 Map Editor har sluttet å virke Hvis noen kunne hjelpe meg hadde jeg vært veldig takknemmelig *Skulle kanskje laga eget emne her, men samma x'D*
Blekk. Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Skjedde med meg også dette, men jeg fikk det til til slutt etter at jeg spurte på Ubi.com forumet Den passord/brukernavn greia skjedde også, selv om det var riktig, men jeg laga en ny profil og da funka det
Dicorn Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Selvfølgelig har jeg laga bruker, jeg fortalte jo det da jeg skreiv hv problemet mitt bar da.. Jeg får prøve det da Skal skrive er om det funker
Dicorn Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Det funka nå, lagde ny hotmail bruker og ny UBI.COM bruker og da funka det og bruke den Takk for tipset :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå