Gå til innhold

Far Cry 2, kan ikke lage MP Profil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rundet FC2 nå, og vil lage MP profil, dette får jeg ikke til fordi jeg trenger "Online Key" for å lahe, hva er dette, og hvor får jeg tak i det.

Viss dette emnet ligger feil så flytt :)

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er install keyen. Husk at det er forsjell på store og små bokstaver. Og når dere skal skrive tall kan dere prøve å bruke numpaden dersom det ikke går med de over tastaturet (Tallene til høyre på tastaturet.), men pass på at num lock er på (eller av, husker ikke hva som aktiverer tallene :p) ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg har samme prøblemet, eller nesten...

Det står ikke at online key er feil og jeg skreiv inn Install keycode som følger med når ejg kjøper spillet, men det står at brukernavnet elelr passordet er feil.

Og det kan jeg ikke skjønne for jeg har trykt på linken UBI.com som er til høyre på skjermen der... uansett, så lagde jeg meg en profil og prøvde igjen, men det funka fortsatt ikke.... men så kom jeg på at jeg måtte jo gå inn og se e-posten jeg får og godta eller noe sånn at de vet at det er riktig e-post, samma faen..

Og da jeg skulle prøve igjen funka det fortsatt ikke, dette problemet er veldig irriterende for jeg har lyst til og spille online. Og ja, jeg har sjekke ALT VELDIG NØYE !

Har også ett problem til og det er at map editor ikke funker :/

Dette kommer opp: Far Cry 2 Map Editor har sluttet å virke

Hvis noen kunne hjelpe meg hadde jeg vært veldig takknemmelig :)

*Skulle kanskje laga eget emne her, men samma x'D*

Skrevet

Skjedde med meg også dette, men jeg fikk det til til slutt etter at jeg spurte på Ubi.com forumet :p

Den passord/brukernavn greia skjedde også, selv om det var riktig, men jeg laga en ny profil og da funka det :)

Skrevet

Selvfølgelig har jeg laga bruker, jeg fortalte jo det da jeg skreiv hv problemet mitt bar da..

Jeg får prøve det da ;)

Skal skrive er om det funker :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...