Venerable Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 *Ja jeg liker å bruke walkthrough i slike spill* Det er helt i begynnelsen av spillet, og jeg skal prøve å skaffe Power Armor. Så jeg har vært i San Francisco og fått questet av Brotherhood for å infiltere Enclave. Men jeg har ikke sjangs til å kommer meg opp til Navarro uten å bli knust av Enclave Patrols. Har sett videoer av speed runs, og de treffer jo nesten aldri på encounters. Kan det være fordi jeg har unofficial patchen? At den øker muligheten for å kommer over encounters?
Venerable Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Ved å bevege meg ca. 1 cm om gangen. Gå ned til 3 personsview, lagre, og så tilbake til kartet så klarte jeg det. Var bare når jeg gikk over lengre strekkninger på en gang at Enclave patruljer alltid dukket opp.
qazy Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 http://www.gamebanshee.com/fallout2/walkthrough.php Her finner du en del tips som kan være nytig!
ATWindsor Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Nå har det seg jo gjerne slik at speedruns gjerne er den omgangen de har mest flaks av ganske mange gjennomkjøringer, de er ofte segmentert, og i tilegg kan de utnytte exploits. AtW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå