Gå til innhold

Må opp i vekt... beste måten? ( Se Her Vær Så Snill )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den der BMI kalkulatoren skal du drite, berre tull. Og ja 5x5 Stronglifts er et kjempe bra program. Men det krever at du bruker mye vekt på øvelsene, så det er ikkje anbefalt i den alderen du er i.

 

Ok, jeg føler at det programmet jeg bruker nå er ganske greit uansett :)

 

1. 3 x 4 pullups

2. 20 pushups

3. det der med sengekanten 2 x 15 sekund

4. 10 knebøy med hver fot x 2

5. pushup stillinga, 3 x 10

6. 3 x 10 bicep curl med 5 kg i hver arm

+ normal aktivitet. Det vil si at jeg sitter ikke bare på ræva når jeg ikke trener. Jeg gjør all slags husarbeid, finner på ting ute med kamerater o.l

 

Dette føler jeg er bra nok.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at maksen min er 3 x 4 ja

 

Et lite spm. : Er havregryn, melk, rosiner og banan noe av det sunneste du kan få i deg? Jeg mener alt blandet som en frokostblanding nå, Helsesøsteren annbefalte det ( Hun påpekte ikke akkurat rosiner og banan men noe slags søt frukt sa hun ) og det virker litt fristende :)

Lenke til kommentar

Hehe :) så viss jeg spiser denne "frokostblandingen" til frokost så får jeg masse "sunn energi" på skolen? :D

 

PS: kunne noen sett litt på denne : http://www.kidsnutrition.org/bodycomp/bmiz2.html

Dere syns vel jeg maser litt vel om akkurat denne, men jeg trenger å vite om jeg må spise mer, eller omdet som står der er bare tull. Ifølge Iforms kalkulator brente jeg ca. 2200 kalorier per dag. Dette sa jeg til ernæringseksperten min og hun var noenlunde enig. (Den egentlige ernæringseksperten er på ferie og hun som er der np er student.) Så jeg lurer bare på hva dere tror nå :) Dere vet vekta, høyden og alderen nå:

 

168 cm

 

49 kg

 

14 år

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ÅH!! Jeg blir så dritt lei av den såkalte ernærings "eksperten" hun ombestemmer seg hele tiden! Noen ganger sier hun at jeg skal ha 2900 kcal bare for å opprettholde vekten, andre ganger sier hun 2200 eller 2500, noen ganger sier hun fiber er bra for magen og andre ganger ikke!

 

Er det noen som vet noe om dette??? Hvor mye skal jeg ha og er fiber bra for magen???

 

*sorry im desperat*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...