Luchy Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Skal starte opp CS:S. Kommer inn til "Loading" skjermen, men så popper spillet ut til windows og dette kommer opp: Engine Error: Platform Error: Module failed to Initialize hl2.exe - Programfeil Instruksjon i "0x10b93e2c" refererte til adresse "0x0eaca1a0". Minnet kunne ikke være "read. Jeg trykker ok på den første og da popper den andre opp. Noen som vet hva som er galt?
Thor. Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Skru av friends funksjonen. settings->in-game i steam.
Luchy Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Prøvde det, men funket ikke. Har steam på norsk så dette var hva jeg gjorde: Steam -> Fil -> innstilliger -> i spill Der kan jeg kun velge "Aktiver Steam-communityet i spill"
Thor. Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Fjern haken og prøv. Ellers så kan du prøve å starte maskinen på nytt om du ikke har prøvd det før.
Luchy Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 skal prøve det i morgen, men nå er det natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå