Gå til innhold

Angående spillet The Witcher

Anbefalte innlegg

Skrevet

post-175290-1224979570_thumb.jpg

Noen som har spilt spillet?

Hadde været fint med noen innlegg ;)

Har tenkt å skaffe med det, men vet ikke helt ?

Får se om noen har noe positivt å si om det.

post-175290-1224979631_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært mange synes visstnok at det er et fantastisk spill, personlig testet jeg det litt og jeg fant det helt dørgende uinspirerende. Test ut demoen først så kaster du ikke penger i dass.

Skrevet

Okei, hørtes ganske lurt ut.

Har prøvd spillet 'brothers in arms: hells highway',jeg synes ikke

spillet fortjener en åtter slik gamer.no har rangert det.

Skrevet

Synes The Witcher var ett bra spill, men nå er jeg litt overdrevent entusiastisk til rollespill. Likte faktisk å spille Dungeon Lords... en av tidenes mest buggete og uferdige "rollespill".

Noen liker the Witcher, andre ikke. Jeg synes den hadde en god og engasjerende historie til tross for noen uengasjerte stemmer. Kampsystemet var ganske morsomt, men frihet er bare ganske stor når man er ca midt i spillet. Man får mange valg og mange av dem ser du ikke effekten av før lenge videre inn i spillet.

Tror demoen til The Witcher er ganske stor og inneholder Prologen så vel som første kapittel. Det er ganske mye noe som både er en god og en dårlig ting. Det viser veldig mye av hvordan spillet fungerer og blir utført men det blir litt irriterende å gjøre det hele om igjen om du velger å kjøpe spillet.

Skrevet

Okei,

Flott at det var noen som kom med noe positivt.

Når jeg ser trailern til The Witcher minner det meg om et Ringenes herre spill jeg

har spilt for et par år siden.

Men alle eventyr spill er jo egentlig ganske lik da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...