KinG^KaoZ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Byttet ut skjermkortet med mitt gamle idag, har spillt de samme spillene i evigheter nå uten problemer.
Gernia Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 noen som kan regne ut hva systemet hans drar på 100% load? Kanskje det gamle skjermkortet drar mindre strøm, og det er derfor PC'n stopper? syns 380W var litt lite... men, så er jo jeg en sånn som syns at det ikke er overkill med 1000W på en maskin, uansett speccs
KinG^KaoZ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Hmm interessant! Det er jo en mulighet. Men jeg logget b.la volten og den lå stabilt hele veien. Men jeg skal prøve det ut alikevell, stappe i en ekstra psu Endret 27. oktober 2008 av KinG^KaoZ
KinG^KaoZ Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Skrevet 28. oktober 2008 Vel takk for all hjelpen gutta! Men det viser seg at jeg ikke er den eneste med dette problemet.9600gt eiere over hele verden sliter med dette her, og det finnes visst ingen løsning. http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=60826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå