boratsmom Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) hei. jeg prøver å lage 5 rader med 4 kolonner og så sette inn knapper med tall men uansett hvor mange kolonner jeg setter så får jeg bare 2 kolonner vist på skjermen. import java.awt.GridLayout; import javax.swing.BorderFactory; import javax.swing.JButton; import javax.swing.JFrame; import javax.swing.JLabel; import javax.swing.JPanel; public class yeye extends JFrame { public yeye() { JPanel panel = new JPanel(); panel.setLayout(new GridLayout(5, 4, 5, 5)); //jeg velger jo 4 kolonner her!! panel.add(new JButton("1")); panel.add(new JButton("2")); panel.add(new JButton("3")); panel.add(new JButton("4")); panel.add(new JButton("5")); panel.add(new JButton("6")); add(panel); setSize(350, 300); setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); setLocationRelativeTo(null); setVisible(true); } public static void main(String[] args) { new yeye(); } } Endret 25. oktober 2008 av boratsmom
boratsmom Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 slett den. jeg fant ut hva som hva galt. måtte sette row til 0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå