steinar wall Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg har kjøpt ny PC og ønsker derfor å "pusse opp" min gamle Tundra ved å formatere harddisk og reinstallere XP. Trenger jeg bare å kjøre en full install fra recovery cd'n som fulgte med? Vil alt gammelt grums bli fjernet og min gamle Tundra blir som når den var ny? Steinar Endret 25. oktober 2008 av steinar wall
deer Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Trenger jeg bare å kjøre en full install fra recovery cd'n som fulgte med? Vil alt gammelt grums bli fjernet og min gamle Tundra blir som når den var ny? Ja, så lenge det ikke er noe feil med cd-plata eller maskinvaren, så blir den det.
steinar wall Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Trenger jeg bare å kjøre en full install fra recovery cd'n som fulgte med? Vil alt gammelt grums bli fjernet og min gamle Tundra blir som når den var ny? Ja, så lenge det ikke er noe feil med cd-plata eller maskinvaren, så blir den det. Glimrende. Takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå