guzzi1972 Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Finnes d en mulighet for å avinnstallere IE6.0 i WinXP? Jeg H-A-T-E-R popups men siden jeg benytter Kazaa dukker det opp reklame titt og ofte i IE6.0 vinduer selv om jeg har Opera 7.0 som default browser. Irriterende. Jeg har MSN, men selv med Opera som default, åpnes mailene mine (hotmail) i IE. Hvorfor? Er det mulig å få Opera til å tanke dette?
Blib Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 last ned Sp1. så går du til add/remove lista og finner set Acces rights and defaults. der velger du opera som standard nettleser. problem solved. iallefall hvis du klarer å sette den som standard da
aschj Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 explorer.exe (Windows Utforsker) og iexplore.exe (Internet Explorer) er rimelig hardt integrert i windows xp. Dog ikke så hardt som microsoft skal ha deg til å tro. De påstår for eksempel at Microsoft Movie Maker ikke lar seg avinstallere. Det gjør det . Uansett; Bruk det han over meg sa. Det burde funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå