Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

får ikke startet windows xp eller bootet ifra winxp cd`n


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et problem..

Plutselig når jeg skulle starte dataen min her, så kom jeg til der windows loader, så starter den bare på nytt igjen!

 

Jeg tenkte at noe var galt, så jeg skulle formatere den..

 

Men fikk ikke formatert eller, fordi får ikke bootet ifra cd-rommen eller! er samme problemet der med load av windows!

 

har satt på boot rekkefølgen, men er fortsatt samme problemet!

 

Har også prøvd å flashe bios, men fortsatt like ens..

 

noen som kan hjelpe meg..?

 

MVH Kurt

Endret av Kurt1988
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykk F8 gjentatte ganger under boot. Da skal en oppstartsmeny poppe opp. Velg sikkermodus (uten nettverk) og høyreklikk min datamaskin og trykk egenskaper. Åpne fanearket avansert og oppstart/gjenoppretting. Fjern haken for automatisk oppstart og velg fullstending kjerneminnedump. Lagre og restart maskinen. La den starte som normalt helt til du kommer frem til punktet der den kræsjer. Her kan du 1, ta bilde med et kamera der teksten er leselig eller 2, notere ned følgende:

33afpe9.gif

Lenke til kommentar

Har akkurat det samme problemet som trådstarter bare at jeg bare har en Vista cd å boote med. Har det noe å si iogmed at jeg har xp? Kommer inn på bios og har fått fikset boot rekkefølgen og det der men den restarter seg bare hele tiden uansett. Kom meg ikke inn på det der oppstartmeny greia dere nevnte. Har dere andre måter som man kan få startet opp i sikkerhetsmodus??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...