Fritty Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Hvilket mmorpg spill syntes du er best? Hvilket mmorpg spill syntes du er dårligst? Si hva du mener her =)
Bjonski Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) MMORPG kan være gode på mange forskjellige måter. Jeg liker instancene i WoW. Jeg liker customization i Anarchy Online. Jeg liker historien i Lord of the rings online. Jeg liker combat systemet og grafikken i Age of Conan. MMORPG jeg ikke liker: -De som er gratis.. De er som regel elendige.. Endret 25. oktober 2008 av Bjohansen
Fritty Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 MMORPG kan være gode på mange forskjellige måter. Jeg liker instancene i WoW. Jeg liker customization i Anarchy Online. Jeg liker historien i Lord of the rings online. Jeg liker combat systemet og grafikken i Age of Conan. MMORPG jeg ikke liker: -De som er gratis.. De er som regel elendige.. Ganske enig, og jeg syntes AoC er drit bra Det er også noen spill som er gratis som er bra også da.
Hansoen Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Liker WoW meget godt. AoC var skuffende, men begge har ting som kunne vært bedre, Men generelt sett er WoW det beste på markedet atm utifra mitt synspunkt.
ShampooMacTavish Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 MMORPG kan være gode på mange forskjellige måter. Jeg liker instancene i WoW. Jeg liker customization i Anarchy Online. Jeg liker historien i Lord of the rings online. Jeg liker combat systemet og grafikken i Age of Conan. MMORPG jeg ikke liker: -De som er gratis.. De er som regel elendige.. Kunne ikke vært mer enig.
Fritty Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Liker WoW meget godt. AoC var skuffende, men begge har ting som kunne vært bedre, Men generelt sett er WoW det beste på markedet atm utifra mitt synspunkt. AoC var litt dårligere enn jeg hadde tenkt, men jeg syntes fortsatt det er utrolig bra.
Tanner Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Liker - Ultima Online Liker ikke - Anarchy online, fordi det suger =/
Fritty Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Liker - Ultima Online Liker ikke - Anarchy online, fordi det suger =/ Har aldri spilt ultima online før, hva går det ut på? Er enig med at anarchy suger.. det er sykt kjedelig synes jeg..
Tanner Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Liker - Ultima Online Liker ikke - Anarchy online, fordi det suger =/ Har aldri spilt ultima online før, hva går det ut på? Er enig med at anarchy suger.. det er sykt kjedelig synes jeg.. Ultima online er et berømt spill siden det var det første mmo spillet som e rblitt laget. Kom ut i 97-98 er ikke sikker. Hovedkonseptet er pvp, men det er mye om pvm og crafting også.
Fritty Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Liker - Ultima Online Liker ikke - Anarchy online, fordi det suger =/ Har aldri spilt ultima online før, hva går det ut på? Er enig med at anarchy suger.. det er sykt kjedelig synes jeg.. Ultima online er et berømt spill siden det var det første mmo spillet som e rblitt laget. Kom ut i 97-98 er ikke sikker. Hovedkonseptet er pvp, men det er mye om pvm og crafting også. Gratis eller koster det penger?
Tanner Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja det er det nå. Siden den orginale ea serveren ikke er aktiv lengere.
Altobelli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 WoW er og forblir favoritten, ingenting slår følelsen av å ta sunwell-bosser pre-nerf
Bjonski Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja det er det nå. Siden den orginale ea serveren ikke er aktiv lengere. Ultima Online er desverre ikke gratis, de holder på enda. http://www.uoherald.com/
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Eve Online er gøy, spesielt hvis du liker romskip og slikt. Har ikke spilt så alt for mange mmorpg's, men har blitt litt Guild Wars, Age of Conan og Wow. Men vil ikke si at noen av de er direkte dårlige.
HellsHero Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Eve Online er gøy, spesielt hvis du liker romskip og slikt. Har ikke spilt så alt for mange mmorpg's, men har blitt litt Guild Wars, Age of Conan og Wow. Men vil ikke si at noen av de er direkte dårlige. EvE er et spill du ikke får spilt før etter et år .. Da er du ferdig med alle oppgraderingene som går på tid.. Du kan logge inn en gang daglig og sette i gang uppg's, så kan du drite i å gjøre noe mer.. EvE er gøy tho, når du får gjort litt pvp osv.. Altfor tidkrevende og tregt for min del. Digga wow til burning crusade kom ut, da sluttet jeg.. Likte ikke vendingen det tok... Var litt for glad i 40'manns raidingen i guess Anarchy Online var artig, men det å begynne på lvl 1 nå føles jo håpløst .. Man merker at man ligger noen år i spilletid bak resten av gjengen... Satser på at Age of Conan kommer på rett kjør, er nok det mmo'et jeg synes er best for tiden . Digger kampsystemet, konseptet(blodig, brutalt) og grafikken ! Er ikke helt fornøyd med hvordan levlingen er løst egentlig, synes det er litt kjedelig.. Føler meg så ensom i en stor verden og at alt er instancert suger litt.. Endret 25. oktober 2008 av HellsHero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå