Xp3ri3nZ Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Noen som vett om noen bra sider til å se video podcast om gaming og sånt? Sånn som On the spot og goodgame? Har fått helt dilla på disse podcastene, men har sett alt nå, og skulle hatt mer. OneTheSpot GoodGame 1Up Endret 26. oktober 2008 av Xp3ri3nZ
Mortis747 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 1up Tror de har en god del Gaming Podcastere, søk på iTunes Store (Vis du har iPod osv...) Så finner du nok en del episoder fra de ja
Jext Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 On The Spot er jo en skygge av hva det en gang var. Blitt så dårlig at jeg ikke orker å se på det lengre. 1up Show er høydepunktet i uka for meg.
Book Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 On The Spot er jo en skygge av hva det en gang var. Blitt så dårlig at jeg ikke orker å se på det lengre. 1up Show er høydepunktet i uka for meg. Helt enig med deg der. Hele gamespot sin nye profil klarer jeg ikke lenger. Så innom on the spot for et par uker siden for å sjekke ut Far Cry 2 segmentet de hadde, men jeg kom meg aldri så langt. Det ble for kvalmt. Og da mener jeg bokstavlig talt kvalmt.
duppsko Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Har kun hatt 1up show av video podcaster så tipset av goodgame takker jeg for. Episode 25 med tilbakeblikk fra 80 tallet var utrolig artig.
Jext Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg takker også for goodgame tipset, tittet på noen videoer og det virker som det er mye artig der.
Xp3ri3nZ Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Jeg takker også for goodgame tipset, tittet på noen videoer og det virker som det er mye artig der. Ja den er skam bra her er en skikkelig link til Goodgame Gaming podcast. Har nå 1up Goodgame og On the spot. Noen som vett om noen andre?
Snerk Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) The Eurogamer tv show Mye bra her, men det virker som de har sluttet med de lange episodene med forskjellige temaer. Endret 27. oktober 2008 av Snerk
RogueAlien Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 For de som likte gamle Gamespot slik det var før så har man jo GianBomb da. Det ledes av fire Gamespot veteraner: Jeff Gerstmann, Ryan Davis, Brad Shoemaker og Vinnie Caravella. Giantbomb.com
Book Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 For de som likte gamle Gamespot slik det var før så har man jo GianBomb da. Det ledes av fire Gamespot veteraner: Jeff Gerstmann, Ryan Davis, Brad Shoemaker og Vinnie Caravella. Giantbomb.com Jepp, liker podcasten deres godt. De har forøvrig en del videosegmenter som er bra. Men desverre ingen video podcast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå