Gå til innhold

-Hva er det som står i hylla der? Oi, Fallout 3 gitt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Då må eg jo nesten spørje om nokon har fått tak i spelet i Bergen enno? Først om fremst interessert i PC-versjonen. Hadde passa svært bra å få klørne i Fallout 3 før fredag.

 

Spillet er jo ute på torsdag.

Ser for meg ut som om konsollversjonane kjem ein dag før pc-versjonen. PC-versjonen har dato 31. oktober, som er fredag.

Lenke til kommentar

Butikkane får det inn en del daga før men har ikkje lov og selge det før release datoen so det der var ein glipp av ekspert, heldig der. Trur ekspert hadde fått litt problem viss du hadde informert produsenten at dei selge det.

 

Har bestillt Fallout 3 og Red Alert 3 rekna med eg har det i måra eller på onsdag :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Ser at Absoluttspill har det på lager. De burde sende det nå.

 

Absoluttspill, sender Fallout 3 imorgen, så noen får det på Onsdag og resten på Torsdag 30.

Lenke til kommentar
jeg var innom gamestop i karl johan og så en coll. ed av fallout 3 til ps3 og pc der, sa at jeg tar med den til ps3 og i tillegg til det andre jeg handlet og dama bak disken fortalte meg prisen og slo den inn, betalte og gikk lykkelig ut derifra =)

 

Haha, var innom den samme butikken idag for å forhåndsbestille fallout, sånn at man får litt avslag på prisen. Så hørte jeg dem nevne den glippen der :!:

Lenke til kommentar
Vell produsentene kunne vell nesten like så godt bare latt dem få selge det får å få inn litt cash, har vell tapt litt nå som 360 versjonen har vært ute en god stund og PC versjonen har nettopp lekket.

 

Takk for tipset nå kan jeg spille det litt før jeg henter det på Torsdag :p Tullingene bak kassa ville ikke gi meg spillet selvom om de veiva det forran tryne mitt. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...