Ardinur Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hadde vært sykt kult om en hel guild hadde hatt det på et lan da
DaXoN Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Ser mange som skriver lowlife / pinlig / flaut etc etc etc etc om dette jeg synes det er greit / tøft jeg vis de bare kunne gjort det til en Tabard verisjon av fullscale tsjorte type *har ikke sjekket ut men høres ut som dere snakker om en firkanta bilde trykket på sjorten uten noen egentlig Bra laget, jeg ville synes det var tøft jeg spesielt siden jeg har laget min guild selv og laget da tabarden selv, jeg går ofte med wow tsjorter jeg har importert ja ting som murloc sjorten / world of roguecraft / bilde av outlandportalen *den i badlands* der det står welcome to my game og andre sånne, ja jeg får noenganger komentarer om dette men HVA gjør det mere TEIT og IDIOTISK en folk som løper rundt i tsjorter der det står / bilder av Metalica iron maiden div fotballklubber div musikkband random bilde / random tekst folk går med tsjorter de liker og jeg liker en med wow fordi jeg 1: spiller spillet 2: de ser faktis litt tøffe ut de jeg har Og nei jeg er ikke 14-15 år jeg er 21 år gammel og bruker de her tilogmed på jobben noen ganger og trives med det
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Unnskyld, men har du dysleksi eller noe? Du sier her at du er 21, men har ikke akkurat språk som skulle tilsi noe slikt (tenker 13-14, max). Ikke svar om du føler noe fornærmende.
DaXoN Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Unnskyld, men har du dysleksi eller noe? Du sier her at du er 21, men har ikke akkurat språk som skulle tilsi noe slikt (tenker 13-14, max). Ikke svar om du føler noe fornærmende. hei hei lycan og ja det burde vel være veldig opplagt at jeg har en ganske kraftig dysleksi og det og kommentere det ser jeg egentlig ikke helt menignen med ^_^ altså jeg har men du klarer jo og se hva jeg skriver vis du bruker 1min lengre ^_^ men til svaret Ja jeg har
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Er nok av folk uten dysleksi som skriver som 14-åringer, bare så det er sagt. Ikke spesielt lett er det å forstå heller, men det er nå så. Både tegnsetting og formulering er klønete og lite oversiktlig. På den annen side har dette lite med topic å gjøre. Personlig er jeg i bestillese av 2x wow-t-skjorte. Logo på forsiden, faction på baksiden. Både Alliance og Horde.
AnewZ Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg går med World of Warcraft. Og gikk med Alliance t-skjorte, men er horde nå + den var ikke helt svart - mer blå. Ikke flaut, men har god selvironi pluss wow-spillere i parallelen. Men så er ikke dere jærbuere som folk flest heller da
Cpt Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Disse skjortene er ikke noe jeg personlig ville gått rundt i, kanskje på et stevne/lan. Men kan ikke si at jeg skjønner helt hvorfor det skulle være noe verre og gå rundt i ei sånn her skjorte enn ei band-skjorte e.l. bortsett fra at det er mer allemen akseptert med band-skjorter.
decophly Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg går med World of Warcraft. Og gikk med Alliance t-skjorte, men er horde nå + den var ikke helt svart - mer blå. Ikke flaut, men har god selvironi pluss wow-spillere i parallelen. Men så er ikke dere jærbuere som folk flest heller da Bedre å gå i WoW t-skjorte enn "ÆG Æ JÆRBU" t-skjorte. :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå