Gå til innhold

Warhammer Online: Vi som spiller på Eltharion<3


Anbefalte innlegg

13 zealot med navn Zinz! gjerne add meg til friends, kunne vært kjekt å spilt litt med norske folk..

 

likte denne servern mye bedre enn den andre jeg spillte på, her tar d max par minutter før man kommer inn i en scenario.

 

Men også taper vi her 80% av tiden også da

jeg som order syntes det er ganske 50/50 faktisk. Gjenomsnittlig, er selvfølgelig perioder der en side vinner gang på gang. men jevner seg nesten alltid ut i det store bildet.

 

det er t1-t3. ikke spilt så mye t4 enda.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
13 zealot med navn Zinz! gjerne add meg til friends, kunne vært kjekt å spilt litt med norske folk..

 

likte denne servern mye bedre enn den andre jeg spillte på, her tar d max par minutter før man kommer inn i en scenario.

 

Men også taper vi her 80% av tiden også da

jeg som order syntes det er ganske 50/50 faktisk. Gjenomsnittlig, er selvfølgelig perioder der en side vinner gang på gang. men jevner seg nesten alltid ut i det store bildet.

 

det er t1-t3. ikke spilt så mye t4 enda.

 

Min erfaring med Destruction på eltharion siden jeg begynnte er at vi taper mest har spillt rundt 300 scenarios nå og vunnet ca rundt 50:S

Lenke til kommentar
Hvordan er egentlig ScenarioAktiviteten i Tier2, jeg er over 12 og enda ikke flyttet meg over til t2.. og dermed får ikke testet t2 scenarioer..

skal gjøre ferdig questene der først...

 

uansett, noen som vet dette`???

Phoenix gate og mordewhatever temple er vel de gøyeste scenarioene jeg har spilt til nå, (er i T3). Masse aktivitet og lett å få masse xp/rp

Lenke til kommentar
Jeg laget med nettopp en char med navn Lrg er BW btw ;)

 

Jeg kunne også trengt ett guild, noen som vet om noen aktive kjekke guild så bare si ifra =)

 

Add incharge til venner, vix vita et hel norskt guild, snakk med han osv

 

 

Er det Order eller Destruction?

Lenke til kommentar

I går hadde vi lockdown på Praag og Chaos Wastes, og var godt i gang med å ta "The Maw", det første forsvarsverket til Destro sin hovedstad.

 

Hva skjedde?

 

Serveren krasjet, og alt ble resatt til slik det var før angrepet begynte, da destro holdt Reikland og Praag.

 

Godt jobbet GOA. :thumbdown: Ca 8 timers arbeid forgjeves..

 

Har noen bilder, men ikke lastet opp ennå.

Endret av Uglegutt
Lenke til kommentar
Serveren krasjet, og alt ble resatt til slik det var før angrepet begynte, da destro holdt Reikland og Praag.

 

Godt jobbet GOA. :thumbdown: Ca 8 timers arbeid forgjeves..

 

Its not a bug, its a feature!

 

Det er det ultimate spellet for destruction. Som ligger i navnet. Om vi holder på å tape, nuker vi alle :D

Lenke til kommentar

Jeg og et par kamerater har laget et guild på Order. Om noen har lyst til å joine, så er det bare å si ifra. Vi satser på å være et lite, koselig guild der folk kjenner hverandre. Guildet er ikke helnorskt.

 

Guildet ble laget i går, så ikke forvent mye på en stund. Vi satser selvfølgelig på å ha events og lignende etterhvert.

 

Guildet heter Equilibrium. Ta kontakt med Verian (meg), Vamall, Vangar eller Galthor.

 

Eneste opptakskravet vi har er at du ikke kan ha et dårlig navn(Killme, headshot, partyman, legolas e.l.).

Lenke til kommentar
Jeg og et par kamerater har laget et guild på Order. Om noen har lyst til å joine, så er det bare å si ifra. Vi satser på å være et lite, koselig guild der folk kjenner hverandre. Guildet er ikke helnorskt.

 

Guildet ble laget i går, så ikke forvent mye på en stund. Vi satser selvfølgelig på å ha events og lignende etterhvert.

 

Guildet heter Equilibrium. Ta kontakt med Verian (meg), Vamall, Vangar eller Galthor.

 

Eneste opptakskravet vi har er at du ikke kan ha et dårlig navn(Killme, headshot, partyman, legolas e.l.).

Har spilt en del sammen med Silverion som var med i guildet deres tidligere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...