Gå til innhold

Trafikkulykke i Trondheim


Requi

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle om det jeg var vitne til tidligere i dag. Jeg kjørte innom en butikk i området for å handle, og da jeg var på vei hjem, ut av parkeringsplassen, så- og hørte jeg et høyt smell. Det var da en bil som hadde krasjet inn i en lett-mc i rundkjøringen. En "oi" opplevelse. Jeg kjørte bilen opp på fortauet og spurte om jeg kunne være til hjelp in any way, men ambulansepersonellet kom relativt kjapt til ulykkesstedet og trengte ingen hjelp fra tilskuerne.

 

Jeg vet ikke helt om bilføreren var uoppmerksom, eller om mc-føreren var det, men en ting vet jeg sikkert; og det er at dere som ferdes på 2-hjulinger i trafikken må være oppmerksom på alt og alle til alle tider, grunnet dere er så utsatt om noe skal skje. Kjør forsiktig!

 

Vet ikke om tilstanden til personen på sykkelen, men lå bare stille på bakken og når de kjørte bort til sykehuset. Håper det går bra med han/henne.

 

post-135592-1224783261_thumb.jpg

post-135592-1224783270_thumb.jpg

Endret av Requi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bra, merker selv som lettsykkel fører at det ofte skjer skumle situasjoner.

I mange av tilfellene er det bilen som ikke ser sykkelen, men er en del uoppmerksomme mc-førere med ny lapp ute på veiene også.

 

Håper det går bra med førerern! uansett hvem sin skyld det var.

En ting jeg stussa på var at tenninga sto på på sykkelen, den burde vel noen klart å skru av?

Jeg ville hvertfall skrudd av tenninga på en sykkel som har fått seg en støkk og muligens skader på det elektriske, med tanke på brannfare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...