Gå til innhold

Noen som syns prot pala har blitt nerfa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare merka endel folk som har sagt at prot pala er blitt dårlig eller ?

Nå vet ikke jeg helt så mye framover forbi 70 da jeg ikke har testa noen beta,

Men for min del som har 3 70 prot palas syk nok som jeg har vært så må jeg nesten si at jo

første dagen jeg testa nytt spec med det nye talent og tok jeg en instance

Shadow labs heroic og ja kan vel egentlig si at det gikk rimelig mye lettere enn før annet enn at magen tok aggro litt vel ofte til hva jeg kunne huske, men ikke mer enn noen få ganger.. så fant jeg ut at jeg hadde glemt å ta på righteous fury.. så igår gikk vi sh gjennom med 2 mana pauser bare for healer så og da huska jeg righetous fury

Vil etter min mening si at de ikke akkurat har blitt dårligere bare sinnsykt mye villere med både skade og aggro men kan jo hende dette endrer seg men foreløpig er det nye bare mye mer gøy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen som har sagt at protection paladins er dårligere etter patchen.

Det som er faktum, riktignok, er at alle klarer jobben til paladins nå, så de trengs ikke på langt nær så mye som før til AoE-spesifikke tankeoppgaver i raids. Så, ja, de er nerfa på en måte. De har ikke noe spesielt lenger.

Skrevet

Paladins har fått single target threat, og warriors og druids har fått mulighet til å tanke aoe, som knofle sier. Jeg vet ikke om man kan kalle det en nerf at paladins har mistet sin "nisje", for nå kan paladins i mye større grad enn tidligere være maintank.

Skrevet (endret)

Hjalp ikke meg stort, hadde ikke fått raidet på mange uker, ikke BT engang, greit nok at jeg ikke fikk være med i SWP. Ble /gquit som eneste prot paladin i guilden.

Noen som virkelig ikke skjønner at paladins kan tanke <,< QQ

Ble veldig OT dette da, forøvering syns jeg vi har fått det mye lettere, singletarget TPS og multitarget TPS har gått veldig opp.

Mangler bare å få til macroen som gjør at jeg kan tanke med en knapp så er jeg i mål :p

Endret av World Of Warcraft

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...