Gå til innhold

Dead Space: Mouse lag fix og ting og tang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jørs, du var jo kjapt ute med å skaffe deg det ;)

 

Men trur nok du må leve med skulderen. Har sett på intervjuer og slikt, og de hadde gjort det sånn for å få burt HUDen.

hihi ja jeg fikk satt igang EA Download Manager rett etter midnatt og våknet i fire tiden i dag morges :)

 

Ok så kameraet er låst til skulderen. Jaja det blir vel å runde spillet en gang da ... cinematisk veldig bra laget ihvertfall. Man skvetter også litt innimellom :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

spille er super bra og det med skuldra er sykt iriterende den første timen så blir du vant til det og syntes det er litt kult , spesielt når du får oppgradet armoren og vil se hvordan duden din ser ut :p

Det andre som er litt lei er som nevn musa , håper på patch snart :p

men for all del spill igjenom spille det er veldig bra , bra story også , jeg måtte spille på easy pga av mus lagg men det var vært det , gleder meg til oppfølgeren =)

Lenke til kommentar
spille er super bra og det med skuldra er sykt iriterende den første timen så blir du vant til det og syntes det er litt kult , spesielt når du får oppgradet armoren og vil se hvordan duden din ser ut :p

Det andre som er litt lei er som nevn musa , håper på patch snart :p

men for all del spill igjenom spille det er veldig bra , bra story også , jeg måtte spille på easy pga av mus lagg men det var vært det , gleder meg til oppfølgeren =)

 

Kjøpte spillet på Elkjøp i dag og har nå prøvd det i ca. 15 minutt. Kan ikke fatte at alle testene (og i forumene) skryter så mye av dette spillet uten å nevne den vanvittig irriterende over-skuldra vinkelen, samt at kontrollene er helt håpløse å bruke for venstrehendte (som meg). Det går jo ikke an å remappe dem til det numeriske tastaturet, slik jeg gjør i alle fps-spill.

Skjønner ikke at de skal gjøre det så vanskelig. Hvorfor kan ikke kontrollene være slik som i Fallout 3 og andre fps-spill?

Jeg fikk ikke til noe som helst med dette spillet - null kontroll!

Hadde forventet et "System Shock 3" men ble bare forbanna og skikkelig skuffet.Skal prøve å få returnert det til Elkjøp i morgen. Ganske kjipt når man har lest så mye bra om spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

BUMP

Noen som vet om det er kommet noe fix på mouse-laggen på pc-versjonen? (Ja jeg har prøvd å tweake alt av grafikk setting) Jeg kuttet ut å spille det fordi jeg hadde null kontroll, så vil gjerne prøve det igjen hvis det er mulig å få sånn nogen lunde kontroll på musa.

Lenke til kommentar
@ Kron

 

Du hadde funnet svaret på spørsmålet ditt i første post :hmm:

Kanskje lese gjennom tråden før du bumper den? :hrm:

 

Hva er problemet ditt? Har det noe å si hvilken post som ga meg informasjonen? Og er det liksom ulovlig å takke for god informasjon også?

 

Take a chillpill...

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Sorry kron. Trodde det var du som bumpet den 2 måneder gamle tråden for å spørre om noe som du kunne fått svaret på i førstepost. Det var jo Pestilence som gjorde det (og med god grunn, siden han tydeligvis ikke hadde fått det til med å skru av VSYNC).

 

Beklager :(

Endret av Leaκim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...