Gå til innhold

De forskjellige PS3, og priser.


Chivas

Anbefalte innlegg

Har vurdert PS3 en god stund nå, og etter nok en gang hvor jeg ikke klarte å få en PS3 til tilbudspris(2995,- på Lefdal i dag, men seff utsolgt), tror jeg at jeg går for en til "vanlig" pris.

Det som jeg synes er litt rart, er prisforskjellene på de forskjellige versjonene. 80GB er den som selges nå, men til uka skal det komme en 160GB - og da til en mye stivere pris selvfølgelig (rundt 1500 + i forhold til 80GB, tror jeg).

Så ser jeg at å bytte HDD er latterlig enkelt, og når man kan få 320GB disker til rundt 500,- er det vel ingen grunn til å kjøpe en versjon som er mye dyrere, hvis man allikevel skal bytte HDD? Eller er det noe jeg ikke har forstått her?? :blush:

 

...ser forøvrig også at 40GB selges dyrere enn 80GB for tida :D:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er enkelt og billig å bytte hard disk så størrelsen på den trenger du ikke tenke på. 160GB skal visst nok innholde en del PSN-spill. Var det verdi på €100? Men det er jo bare tull når man kan sette inn 160-500GB etter eget ønske. Det går også greit å koble på USB-disker til backup, video, bilde, og musikk.

Lenke til kommentar
PS3 med 160gb tror jeg har med nedlastbart innhold for 700kr eller noe.

 

Edit: For sen. Men hvis du skal kjøpe en 80gb nå, tror jeg at lefdal er den billigst nå, den koster 3500kr nå.

Sjekket litt nå, og ser ut til at den er utsolgt rundt om...mulig de faser den ut før 160GB kommer.

Lenke til kommentar
hvilken kilder har du på at 160gb skal koste 1500kroner mer enn 80gb?

har jeg svææært vanskelig for å tro, aldri fader om den kommer til å koste 5000kroner ++

Jeg har lest at den kom til å koster rundt 4500,- ihvertfall...siden jeg hadde lefdal prisen på 2995 i hodet, ble det vel litt feil å si 1500 i forhold til vanlig pris ja ;)

Men sekket nå, og på komplett selges den for 4500,- : http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10911

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser sony har kommet med den 160gb bundelen nå og utrolig nok satt opp prisen med rundt 500-1000kr. Koster 4400kr hos elkjøp. Ganske frekt synes jeg. Men slik kan vel Sony gjøre når de selger så bra som de gjør her. MS satte jo ikke opp prisene når de tredoblet harddisken på standard modellen og la med to fullverdige spill i Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda. Og spillene(hvis man kan kalle de det, er vel nærmest demoer og småspill dette her) som følger med må man til og med laste ned fra PSN? Ratchet & Clank: Quest For Booty, GT5 Prologue, The Last Guy og Super Stardust. Så får man ikke koblet opp PS3'en til internett, no games for you. Og noen hd kabler har de selvsagt ikke lagt med enda heller. Kun kompositt enda.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er mye mer vanvittig at Wii koster mer enn Xbox 360.

 

Skal man tro den europeiske Xbox-sjefen Stephen McGill vil ikke prisen på 360 gå ned på flere år nå.

Kilde

 

Mitt tips om man skal ha PS3 før jul, er å kjøpe nå. Kanskje jeg tar feil, men prisen vi har nå vil sannsynligvis holde seg eller gå opp før jul.

Kilde

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...