Gå til innhold

snowboardlinja på elverum?


langskalle

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
oii, mange som svarte på innlegget mitt!. .:S :D jaja, men fikk væffal se det att de fleste på snowboardlinja i trysil kunne masse triks osv!.. :S :D så je må nok trene opp litt turn om je skal dit ass!. .D;

 

Oj : o

Herlig da! Hvor i landet kommer du fra? :b

Vurderer å gå der, hvis jeg får lov av mamma .. ha ha. Er litt langt unna for å si det slik.

 

Trysil tar inn kun på grunnlag av karakterene fra ungdomsskolen, og det passer meg perfekt (Y)

Lenke til kommentar

er i fra hedmark! :D så ekke mer en en og en halv time fra trysil, men når jeg var der så var det ganske hard gym osv... ;D de tok sånne sykt kule triks og sånt.. :p noe je ikke får til annet enn i svømmehallen fra stupe brett! xD Tror ikke jeg skal gå der ettersom jeg sansynligvis ikke vil være på samme nivå som folka der, også att jeg får jo som regel kjørt snowboard masse i løpet av vinteren uansett.. :p

Lenke til kommentar
Vurderer det ja :)

Er 93er ja ;D du og?

 

Ser du ikke Trysil som et alternativ lenger? I såfall hva var det med treningen deres som gjorde deg "skremt"? høhøhø, jeg maser i dag .

 

hehe... :p ja er 93... xD treningen klarte jeg helt fint, men er de ville flipsa de drar som overrasker meg! :S :p nei, tror ikke jeg ser trysil som noe alternativ mere :S kunne gått om je hadde kjent noen andre som skulle dit tror jeg!. :S :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg valgte vekk Trysil jeg, så nå blir det salg og service i stedet. Tjoho ..

Har vel stått i 5 eller 6 år tror jeg. Enn du ? :)

Blir det Trysil på deg eller?

 

 

kjørt omtrent det samme! :D nei, ble medier på første, men satte opp allmen på andre da! :p men si i fra om du skal til trysil en gang da! :D så kanskje vi kan kjøre sammen! :D

Lenke til kommentar
Jeg valgte vekk Trysil jeg, så nå blir det salg og service i stedet. Tjoho ..

Har vel stått i 5 eller 6 år tror jeg. Enn du ? :)

Blir det Trysil på deg eller?

 

 

kjørt omtrent det samme! :D nei, ble medier på første, men satte opp allmen på andre da! :p men si i fra om du skal til trysil en gang da! :D så kanskje vi kan kjøre sammen! :D

 

I will! :

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Går skiskyting på idrettslinja i Trysil og går derfor i klasse med mange som driver med snowboard og twintip.

 

Ved å søke idrett i trysil får du mulighet til å kjøre i anlegget tre ganger i uken under skoletiden. Utenfor vinterstid er det trening relatert til snowboard som står på planen, turn for eksempel.

 

De aller fleste kommer inn, tror det var høyere snitt på byggfag enn idrettsfag.

Lenke til kommentar
Går skiskyting på idrettslinja i Trysil og går derfor i klasse med mange som driver med snowboard og twintip.

 

Ved å søke idrett i trysil får du mulighet til å kjøre i anlegget tre ganger i uken under skoletiden. Utenfor vinterstid er det trening relatert til snowboard som står på planen, turn for eksempel.

 

De aller fleste kommer inn, tror det var høyere snitt på byggfag enn idrettsfag.

 

Men hva slags karakterer burde man ha i såfall? :) toppkarakterer eller går 4 greit liksom? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...