ellipsis Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Får noen av dere til å spille e-cup med norske lag? For meg står det bare N/A, det går jo på Fifa 08 så burde jo gå i Fifa 09 også? Har vunnet Tippeligaen og Cupen samme år, men er går like vell ikke å spille ute i europa.
StianBak Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Det gikk så vidt jeg vet ikke an i FIFA 08. Noe som i seg selv er helt ubrukelig. Men de har ikke klart å fikse det i 09 utgaven heller, så sånn er det med det
ellipsis Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 Det gikk så vidt jeg vet ikke an i FIFA 08. Noe som i seg selv er helt ubrukelig. Men de har ikke klart å fikse det i 09 utgaven heller, så sånn er det med det I 08 fikk jeg jo spilt ute i Europa, begge cupene som finnes der. Drit teit hvis det ikke går, for er jo det som er artig :S
ellipsis Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 Spiller du PC-versjonen? Har spilt e-cup på PC versjonen av Fifa 08 ja.
StianBak Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Ok. Vet at det aldri har gått an å spille i e-cup med norske lag i next-gen versjonene.
ellipsis Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 Ok. Vet at det aldri har gått an å spille i e-cup med norske lag i next-gen versjonene. Men det går i andre ligaer da eller? Kjedelig når laget ditt er i Tippeligaen liksom.. :S
StianBak Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, det ser ut til at det er terminlistene som er problemet. Så de som har høst - vinter - vår-sesong får spille e-cup, mens ligaer som spilles vår-sommer-høst får ikke være med. Kjipt, men så udugelige er EA til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå