Gå til innhold

Skuffet over dere ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå har jeg sendt PM til mange moderatorer og administratorer opptil flere ganger.

Fikk 1 svar fra en brukermoderator men blitt ignorert av resten. Så.... Hvorfor får jeg ikke noe svar fra dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om de kan sende meg svar?

Et tenkt PM fra Snus-Dog følger.

"Hei kjære moderator. Kan du sende meg svar?"

Skjønner hva du mener, men kanskje det du spør om i PMene allerede er besvart et sted på forumet?

Skrevet (endret)
Moderatorene jobber gratis, du kan ikke kreve noe i fra dem. Dette er en frivillig jobb de har påtatt seg.

Men ingen sier at det er ulovelig og klage på dem ..... :p:devil:

Endret av Snus-Dog
Skrevet (endret)

Tror moderatorene har litt å henge finga i, så de kan jo ikke svare på alt. Hadde jeg vært mod. hadde jeg heller ikke svart hvis noen hadde spurt om jeg kunne hjelpe dem med å bryte en regel her på forumet.

Endret av Mimir
Skrevet

For endring av nick mv. må du nødvendigvis prate med en administrator, da dette er noe moderatorene ikke kan hjelpe deg med. Husk også at administratorene har (om mulig) enda mer å gjøre enn oss vanlig moderatorer.

Skrevet

Skal ha en god grunn hvis man skal mase på en admin om bytte av nick. Av typen "en kamerat bytta nicket mitt til Nazilover mens jeg var på do :(" Har du byttet selv, så har du kun deg selv å takke.

• Opprett ny...