kakemann1 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Er rimelig ny i visual basic 2005, å tenkte jeg skulle prøve å lage et ip config program som windows application. Har prøvd uendelig mye å feilet, så nå begynner jeg fra start igjen å håper på å få noen gode innspill her ifra Om noen har en grei source code til dette på lur så gjerne del den om du gidder. hugs
trrunde Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 enkleste måten må vel være shellexecute. (Vet ikke om det er det kommandoen heter i vb. php mener jeg er shell_exec() ) men du finner nok info om kommandoen på google.
kakemann1 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Er rimelig ny i visual basic 2005, å tenkte jeg skulle prøve å lage et ip config program som windows application.Har prøvd uendelig mye å feilet, så nå begynner jeg fra start igjen å håper på å få noen gode innspill her ifra Om noen har en grei source code til dette på lur så gjerne del den om du gidder. hugs Glemte å si, helst ikke shell commands
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå