Gå til innhold

skuespillere du liker, men ingen andre liker


Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Charlie i stor grad spiller seg selv i Two and a half men? Inntrykket jeg har fått da, men det kan være så. :)

 

Dennis Quaid hatet er jo beryktet. Ser jo bare rekalmen på Viasat4 for "dødelig frekvens" (eller hva det var de sa den het). "Dennis Quaid, I en film som faktisk ikke suger!" (elns)

 

Hmm, selv kommer jeg ikke helt på noen i farten.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg er storfan av Steven Seagal. Han er jo en elendig skuespiller, men Seagal filmer er jo så vanvittig underholdene. Hvordan han alltid spiller den samme rollen som superpolitimann som gjør ting på sin egen måte (hvilket vil si å drepe alle som måtte komme i hans vei med bare knyttnevene til hjelp), hvordan han hele tiden har det samme steinansiktet uansett om han er sint, irritert eller skal være romantisk og ikke minst den ekle glatte hårsveisen hans. Dessuten er han en vanvittig dyktig bluesartist.

Vet ikke om det er så mange som faktisk hater han, trur egentlig han mer blir sett på som en smule komisk, men jeg liker både han og filmene hans.

Lenke til kommentar

Tom Cruise, Jason Statham, Dwayne "The Rock" Johnson, Will Smith, Will Ferrell, Ben Stiller alle disse er jo råpopulære skuespillere og kritikerfavoritter alle sammen (Med kanskje to unntak av The Rock og Ben Stiller). Skjønner ihvertfall ikke hvordan du kan ha Mr. Leading man himself Will Smith med i en tråd som dette. Tror du har misforstått litt...

Lenke til kommentar
Jeg er storfan av Steven Seagal. Han er jo en elendig skuespiller, men Seagal filmer er jo så vanvittig underholdene. Hvordan han alltid spiller den samme rollen som superpolitimann som gjør ting på sin egen måte (hvilket vil si å drepe alle som måtte komme i hans vei med bare knyttnevene til hjelp), hvordan han hele tiden har det samme steinansiktet uansett om han er sint, irritert eller skal være romantisk og ikke minst den ekle glatte hårsveisen hans. Dessuten er han en vanvittig dyktig bluesartist.

Vet ikke om det er så mange som faktisk hater han, trur egentlig han mer blir sett på som en smule komisk, men jeg liker både han og filmene hans.

 

Kunne ikke sagt meg mer enig! :dribble:

Lenke til kommentar
Tom Cruise, Jason Statham, Dwayne "The Rock" Johnson, Will Smith, Will Ferrell, Ben Stiller alle disse er jo råpopulære skuespillere og kritikerfavoritter alle sammen (Med kanskje to unntak av The Rock og Ben Stiller). Skjønner ihvertfall ikke hvordan du kan ha Mr. Leading man himself Will Smith med i en tråd som dette. Tror du har misforstått litt...

I nesten alle film forum jeg har vert på har folk hatet de.

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...