Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC fryser når jeg bruker VLC + finner ikke CD Rom


Anbefalte innlegg

Hei.

 

I det siste har jeg hatt et problem med VLC. Når jeg bruker den til å se filmer og serier så fryser pc'n seg i ny og ne. Det dukker opp hvite streker som går vertikalt over skjermen og sakte men sikkert dekker hele skjermen til slutt.

Hvordan fikser jeg dette?

 

Samtidlig har jeg et problem med CD Rom. Når jeg setter inn en CD så skjer det ingenting. Jeg finner den ikke på Min Datamaskin.

Hjelp!?

Endret av GjøranJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du trenger noen driver for en vanlig dvd-brenner. Den scsi-cd-saken du hadde, er det Daemon Tools eller tilsvarende?

 

Det er konflikt med både firewire og dvd-brenner, har det skjedd noe rart med pc'n din? Lagt inn spillet Spore eller andre ting med SecuRom kopibeskyttelse i det siste?

 

Ellers kan man alltids prøve å legge inn nye drivere for hovedkortet ditt...

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger noen driver for en vanlig dvd-brenner. Den scsi-cd-saken du hadde, er det Daemon Tools eller tilsvarende?

 

Det er konflikt med både firewire og dvd-brenner, har det skjedd noe rart med pc'n din? Lagt inn spillet Spore eller andre ting med SecuRom kopibeskyttelse i det siste?

 

Ellers kan man alltids prøve å legge inn nye drivere for hovedkortet ditt...

Hvis jeg ikke trenger driver, hvordan skal jeg få det til å funke da? Ja, har Daemon Tools, men vet ikke om det er den scsi-cd saken.

 

Jeg har ikke lagt inn Spore og vet ikke hva SecuRom er, men la inn Fifa 09 for ei stund tilbake. Har også lasta ned en demo av James Bond spill, men det funka ikke.

 

Hvor finner jeg driver til hovedkortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...