kafan Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 (endret) I en studie gjort av University of Southern California har man kommet fram til en del ting som kanskje kan overraske. Det man fant var blant annet at: -20% av spillerne var kvinner -kvinnene spiller mer enn menn -spillere er slankere og trener mer enn amerikanere flest -det er flere 30-årige spillere enn 20-årige Lenke til artikkel: http://www.livescience.com/technology/0809...ame-survey.html Endret 20. oktober 2008 av kafan
Nevvis Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 -spillere er slankere og trener mer enn amerikanere flest Dette betyr vel bare at amerikanerne er en minoritet i WoW?
Cpt Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Tja, det er 2.5 millioner amerkianere som spiller wow, er vel ikke så mye i forhold til hvor mange som bor der.
likferd Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Er nok større spillertetthet enn i europa, som har under 2 millioner spillere, med det doble innbyggertallet
Marbash Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Spennende å lese. Er vel omtrent 1/4 av WoW spillerene det.
Ajaco Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Så 20% er jenter/damer. Vil dette si at når du går instance, vil du i gjennomsnitt ha én jente/dame i gruppa? Dette tviler jeg på, iallefall på europeiske realms.
ptta Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Er jo ikke sikkert alle løper rundt og ropper at de er damer??
Ajaco Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Sa ikke det? Men jeg har spilt arena med ganske mange (på ventrilo), og har kun spilt med én jente, som var kjæresten til 2v2 parteren min. Så jeg vil vel fortsatt holde på påstanden min om at det ikke er én jente per gruppe i gjennomsnitt. Endret 21. oktober 2008 av Ajaco
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Så 20% er jenter/damer. Vil dette si at når du går instance, vil du i gjennomsnitt ha én jente/dame i gruppa? Dette tviler jeg på, iallefall på europeiske realms. Hvorfor tviler du på det?
Ajaco Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Så 20% er jenter/damer. Vil dette si at når du går instance, vil du i gjennomsnitt ha én jente/dame i gruppa? Dette tviler jeg på, iallefall på europeiske realms. Hvorfor tviler du på det? Men jeg har spilt arena med ganske mange (på ventrilo), og har kun spilt med én jente, som var kjæresten til 2v2 parteren min. Så jeg vil vel fortsatt holde på påstanden min om at det ikke er én jente per gruppe i gjennomsnitt. Derfor.
John Keats Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg vet om masse jenter som spiller så kan fint være mulig
Gjest Harley Quinn Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg er ofte med på instances/raids o.s.v men jeg tror jeg aldri har følt for å si at jeg er jente. Om de først tuller med guttevitser så pleier jeg å nevne det og da får jeg masse sjokerte svar hehe.. Og er jeg på ventrilo så pleier jeg sjeldent å snakke. Endret 21. oktober 2008 av AnnChristin
Cho-san Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Men for dei som faktisk gidder å lese linken står det no verkeleg at dette gjelder spelet EverQuest II? Og har ikkje noko som helst med WoW å gjere i heile tatt..
kafan Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Det betyr slett ikke at studien ikke kan overførest til wow. Det er snakk om et mmo tross alt. Forøvrig, til dette om antallet jenter. I mitt guild har vi svært mange jenter. Jeg ser ikke bort i fra at det kan være flere enn jeg kjenner til. Kun en av dem har i en kort periode vært aktiv i arena. Kanskje er det rett og slett slik at de foretrekker raiding fremfor arena. Tviler sterkt på at dine erfaringer fra arena er mer gyldige for å tallfeste antall spillende hunkjønn fremfor denne undersøkelsen.
Heart Break Kid Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg vet om masse jenter som spiller så kan fint være mulig
pax1 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Men for dei som faktisk gidder å lese linken står det no verkeleg at dette gjelder spelet EverQuest II?Og har ikkje noko som helst med WoW å gjere i heile tatt.. Forsåvidt sant Ang. jenter, så tror jeg mange jenter er tilbakeholdne med å annonsere at de er det pga. mye negativ oppmerksomhet de risikerer å få....
Cpt Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Negativ oppmerksomhet? Er vel heller motsatt. Alle de gangene noen guildier, generelle medspillere o.l. har sagt at de er jenter, så klikker alle og blir pluttselig veldig snille og gir dem hjelp til farming, gull, raidingleadere er flinke med å skaffe dem en raidingspot, jentene får lov til å være så frekke de bare ønsker i raid/gchat, og mye annet. Endret 22. oktober 2008 av Cpt
Cpt Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Det er det gjør, men det er jo ikke negativt for jentenes del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå