Gå til innhold

X3 - terran conflict. Spilltips.


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg trenger litt hjelp. Er kommet til 4 eller 5 mission på terran. Jeg skal patrolere "Circle Of Labour" men det kommer noen "Kha'ak" fly som er helt umulige med min m5 saber. Hva skal jeg gjøre? jeg har ingen penger og bare de vanlige plasma kannonene. Jeg får hjelp av noen andre sabere men skjoldet til Kha'ak skipet regenerer for fort til å gjøre noe skade på hullet. Burde jeg bytte inn plasma kanonene i noe annet? tips plz :D:D

Lenke til kommentar
Da bør du se om du kan få inn noen treffere med missiler istedet?

 

Jeg har ghost missil men de tar jo bare 5% av skjoldet, og der er for trege så han rekker å skyte ned endel av dem.

 

Da må du nok kjøpe bedre missiler, rett og slett. Eller vente med oppdraget til du har skaffet deg et bedre skip, eventuelt bedre strålevåpen.

Lenke til kommentar
Da bør du se om du kan få inn noen treffere med missiler istedet?

 

Jeg har ghost missil men de tar jo bare 5% av skjoldet, og der er for trege så han rekker å skyte ned endel av dem.

 

Da må du nok kjøpe bedre missiler, rett og slett. Eller vente med oppdraget til du har skaffet deg et bedre skip, eventuelt bedre strålevåpen.

 

-Det var vist bare et recon mission, trengte bare å spotte dem, også oppdage neste gateway. :D

-Men nå har jeg kommet til et annet mission som ikke går videre. Ingen andre som har spilt terran defender? eller driver på?

-Og et annet spørsmål, som sikkert er den store selvfølge for noen. Hvordan selger jeg skipene mine? jeg har tømt dem for plasma kanoner og utstyr, men aner ikke hvordan jeg selger dem. Må jeg docke flere av skipene mine i shipyard for å så selge å fly ut i det siste eller hvordan funker det?

-Og enda en ting. Noen som har forslag til skip jeg burde kjøpe nå? Har den vanlige sabre, med fult opp av plasma, skjold og missiler men vil ha et skip med bedre hull, skjold og flere alternativer på våpen siden.

Endret av madslk
Lenke til kommentar
-Det var vist bare et recon mission, trengte bare å spotte dem, også oppdage neste gateway. :D

-Men nå har jeg kommet til et annet mission som ikke går videre. Ingen andre som har spilt terran defender? eller driver på?

-Og et annet spørsmål, som sikkert er den store selvfølge for noen. Hvordan selger jeg skipene mine? jeg har tømt dem for plasma kanoner og utstyr, men aner ikke hvordan jeg selger dem. Må jeg docke flere av skipene mine i shipyard for å så selge å fly ut i det siste eller hvordan funker det?

-Og enda en ting. Noen som har forslag til skip jeg burde kjøpe nå? Har den vanlige sabre, med fult opp av plasma, skjold og missiler men vil ha et skip med bedre hull, skjold og flere alternativer på våpen siden.

 

Les manualen - der står det detaljer om ganske mange av skipene i spillet?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...