Gå til innhold

Blir disconnectet etter to sekunder

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Gikk i Alterac Valley i dag for å få G.N.E.R.D-achievementen. Da hengte plutselig alt seg opp, og jeg ble disconnected.

Da jeg logget på igjen var jeg framdeles i AV, jeg så at jeg framdeles var i raid og hadde group. Problemet var at det ikke var noen folk der. Etter ti sekunder ble jeg kasta ut igjen. Nå var jeg i Shattrath, så gikk det to sekunder før ny DC.

Dette problemet gjentar seg hver gang jeg logger på; jeg står i Shattrath foran battlemasteren og blir disconnected etter to sekund.

Har prøvd sletting av chache og WTF, har også prøvd repair.

Det rare er jo at jeg kommer meg inn på alle andre charactere på servern. Sendte derfor inn ticket til GM. Måtte logge av etter en liten stund. Så da jeg logget på igjen hadde jeg fått et automatisk svar om at det er noe galt med serveren (Stormreaver) og at characteren vil virke etterhvert. Det synes jeg er rart siden jeg kommer meg inn på alle andre characterene på serveren uten problemet, og at det har vært sånn i hele dag kun på mainen.

Noen andre som har dette problemet?

Noen løsning?

Endret av Molsterhead
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok bare vente. Hadde samme problemet på druiden min, etter at jeg ble ferdig i AV og skulle leave bgen. Alle chars funket bortsett fra druiden som ble dced med en gang jeg logget på.

Skrevet

hmm. Var vel nesten 6timer? gikk på butikken når jeg ikke klarte å logge på, det var vell en liten stund etter at det skjedde. Og da var klokken 2140. Og jeg klarte å logge på igjen på 40++ forsøket som var klokken 0330. Ja, rundt 6 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...