Gå til innhold

Creative Zen 8gb - Problem USB tilkobling til PC


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en Creative Zen 8gb for ikke lenge siden, kanskje et par måneder sider. Men i dag, da jeg skulle bytte ut litt musikk på spilleren så koblet jeg den til og den kom opp på pcen. Men etter jeg hadde gått inn i mappen til spilleren forsvant alt. Den viste seg ikke i Min Datamaskin. Jeg så på selve spilleren og den stod plutselig på den valige menyen som bare kommer når jeg ikke har koblet til noen usb kabel. Til normalt så kommer det det et bilde som blokkerer meg i fra å gjøre ting på selve spilleren. Den viser at den lader med en animasjon og sånt.

Men nå når jeg kobler den til får jeg ingenting opp, det er bare den vanlige menyen som jeg bruker til normalt for å spille av musikk og se bilder og spilleren vises ikke på pcen.

Jeg har nyeste firmware update. Det kommer lyd fra pcen når jeg kobler den til, så det er klart at den er skikkelig koblet til.

 

En ting til. Selve spilleren har et bilde av et batteri oppe i et hjørne på skjermen, før så var det bare en animasjon som viste at det ble ladet, nå står det at den er tilkoblet, men fulladet på en måte. Hele batteriet er grønt med en kabel tilboblet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...