makila Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Heisan! Først og fremst må jeg si at WAR overasket meg litt. Ble rimelig imponert, aldri spilt ett så artig MMO før. Men så er det det at jeg savner litt mer folk i byer osv. Har hittil spilt i Mount Bloodhorn, og cruiset nettopp inn i Barak Varr... Som Shaman, level 9. Vil det bli problem for meg å spille i Tier 2 som level 9? F.eks. i scenarioer og RVR... Synes nemlig det ble litt lite aktivitet i byene i Tier 1, så stresser litt videre. Har spillt i nøyaktig 13 timer og 50 min, og er som sagt level 9. Har vært litt afk osv. også da men. Ser jo av screenshots her på forumet at folk er på level 25-35 liksom. Muligens scenario, som forøvrig er dritgøy, er en god kilde til å tjene litt XP. Virker som en skikkelig XP hunter her nå, men er egentlig bare på jakt etter litt mer aktivitet. Synes rett og slett det går litt tregt. Hehe, kan jo være jeg bare er litt utholdmodig. Sett meg på plass om jeg virker teit her Mvh Losi (IGN altså)
Zappy Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Aktiviteten pleier å være topp i tier 1. Er du på en low pop server? Level 9 - 11 er de beste i tier 1 scenarioes. Skaff deg et guild...
makila Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Hmm, nei jeg spiller destruction på Sea of Dreams... Så ingen lov pop server er det nok ikke. Guild har jeg skaffet meg. Men de aller, aller fleste ligger på en høyere rank, og tusler dermed ikke så mye rundt i tier 1. Pleier som regel å være langt under 10 folk i byene. Møter jeg folk utenfor byene på quest osv. så er jeg heldig. Joda, scenarios er dritartig det. Pleier som regel å klare meg rimelig fint, morsomt å spille som healer... Har litt ansvar liksom. PvP fikk jeg aldri sansen for i guild wars som jeg spilte MYE før, men i WAR derimot... På hvilken rank er det greit å gå over til tier 2? Regner med at jeg sliter litt i scenario'ene i tier 2, som level 9.
Hudrin Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hmm, nei jeg spiller destruction på Sea of Dreams... Så ingen lov pop server er det nok ikke. Guild har jeg skaffet meg. Men de aller, aller fleste ligger på en høyere rank, og tusler dermed ikke så mye rundt i tier 1. Pleier som regel å være langt under 10 folk i byene. Møter jeg folk utenfor byene på quest osv. så er jeg heldig. Joda, scenarios er dritartig det. Pleier som regel å klare meg rimelig fint, morsomt å spille som healer... Har litt ansvar liksom. PvP fikk jeg aldri sansen for i guild wars som jeg spilte MYE før, men i WAR derimot... På hvilken rank er det greit å gå over til tier 2? Regner med at jeg sliter litt i scenario'ene i tier 2, som level 9. litt rart at du ser så lite folk da, jeg kan nesten ikke gå noen plass uten at det er fullt på kara hirn vist jeg lager en alt og starter på lvl 1, men tror de fleste starte på pvpv nesten med engang, og det ser jeg fortsatt på lvl29, det er flest folk i scenarios og lite som gjøre pq og tar keeps så det må gjøres noe med..men det jevner seg vel ut når folk når et vist nivå i reown rank, jeg starta scenarios på lvl 2 eller noe slikt, gikk helt fint, venta til jeg var lvl11 før jeg starta tier2, starta tier3 på lvl 18 og det gikk heeeeeeeeelt fint :)
Azagrath Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg vil sterkt anbefale deg å vente til du er rundt 11/12 ihvertfall. Skaff deg også utstyr fra PQ's/influence rewards, siden renown utstyr fra tier 2 og oppover er forferdelig dårlig. Mye lavere stats enn PvE utstyr generelt sett, samt at du gjerne finner helt feil stats også (weapon skill/strength etc. på caster utstyr f.eks)
DirtyBit Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 syns du skal bli å RvR i tier 1 til du er lvl 11, for å gjøre quests i tier 2 som lvl 9 får du igjen for på lvl 19-21 for da er det så si tomt på quests.. hvis du ikke går over til chaos/DE chapters da
Avean Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hva syns du er imponerende og artig ? For jeg syns det helt komplett motsatte, derfor blir jeg fascinert når folk mener det stikk motsatte. Kunne skrevet en doktor avhandling på hva som gjør War ekstremt dårlig.
Bulletus Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hva syns du er imponerende og artig ? For jeg syns det helt komplett motsatte, derfor blir jeg fascinert når folk mener det stikk motsatte. Kunne skrevet en doktor avhandling på hva som gjør War ekstremt dårlig. Da er tydeligvis dette ikke spillet noe for deg , og det er tid for å dra videre
makila Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Takk for alle svar! Det har jeg helt glemt, PQ må jeg tenke mer på. Aldri gjort noe særlig PQ... Greia er at jeg omtrent har gjort alle vanlige quests i tier 1, og begynner å bli lite å gjøre utenom RvR. Jaja, jeg får vel ta turen tilbake til tier 1 igjen... Levle litt opp og skaffe med litt utstyr. PQ's er vel en god kilde til å vinne litt bra utstyr? Kan vel ta turen tilbake til byen man starter som rank 1, og gjøre litt PQ's der. Avean: Jeg sliter nok litt med å svare deg på det. Synes WAR passer meg utmerket, vet ikke helt hvorfor. Muligens fordi jeg liker gameplayet og grafikken synes jeg er nydelig. F.eks. AoC appelerte ikke for meg, ikke i det hele tatt... Og det ikke PC'n sin skyld; AoC kjørte helt glatt på max på min PC. Hmm, da var det kanskje litt av vært å gjøre likevel da Legger ved bilde av en liten runde scenario i går kveld.
Hudrin Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 lite tips som jeg har gjort ofte, jeg bare soloer noen mobs som jeg får influence i en pq på, fram til at jeg kan plukke opp elite rewarden, fin måte og få seg exp og fint utstyr på, man går glipp av det man kunne fått av siste bossen men men..skulle det dukke opp flere så tar man jo han også
MadRos Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 fy, er du her ennå Avean. Trodde du endelig hadde gått lei av WAR, og var tilbake til CONAN. Så feil kan man ta.
makila Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 lite tips som jeg har gjort ofte, jeg bare soloer noen mobs som jeg får influence i en pq på, fram til at jeg kan plukke opp elite rewarden, fin måte og få seg exp og fint utstyr på, man går glipp av det man kunne fått av siste bossen men men..skulle det dukke opp flere så tar man jo han også Hehe, akkurat det jeg gjorde i stad. Signa opp for litt scenarios, og i ventetiden tok jeg noen mobs. Er forresten rank 10. Scenario's blir bare fetere og fetere, unntatt de gangene man havner på et team som løper løpsk rundt hver sin vei... Umulig for meg å ha oversikt og heale da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå