SideburnsKongen Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Go kveld godtfolk. Jeg har begynt en Marauder, men hvilken build burde jeg gå? Tenker da de forskjellige mutasjonene. Noen som har rolla en Marauder og har noen formeninger om jeg burde gå, Gift of Brutality, Gift of Savagery eller Monstrosity.
kthjorpthjopøri Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har en lvl 25 marauder og har disse intrykkende. Monstrosity = AOE (er ikke noe jeg hvil basere meg på, kan bli vanseklig og gjøre PQ`s brutalety: sterk mot healere og spellcasters savegry: har ikke så my erfaring med denne, men det er denne som er mes DPS.
SideburnsKongen Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 Ok, har spilt litt og sjekka det ut litt, blir nok Savagery. Er lvl 9 nå.
ezkoo125 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 monstrosity er best for pve, klarer lett å solo 7 stk + på mitt lvl.. drit mye xp å inf.
Gar0 Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 jeg gamer også marauder. detjeg gjør i scenarios er somregel: kjøre på med monstrosity. silencer healer å bytter kjapt over til savegery å spammer "backstab". etter når silencen går ut kjapt på med den så de tar dmg når de caster spell. gruser de fleste healers å spellcasters. sliter litt mot heavy dwarf tanks. men så lenge jeg har en healer på meg så gruser jeg d meste. marauder er evig fett når man går bajas inn i en klynge å slakter 1 etter 1
lassaron-jon Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Du kan velge mellom 3 trer: Imba treet Godmode Treet Owerpowered treet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå